Skip to main content
Vraag

Twijfels en houding

• October 3, 2024
  • 33 reacties
  • 692 Bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • January 5, 2025

Dankjewel ​@Nevadatjee  super lief en top wat je zegt! 😍😘❤️ Ik zal het zeker doen zoals je zegt! 👍

Liefs Tover xxx

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • January 5, 2025

Je bent inderdaad wel erg beleefd, is dat erg? Nee. Wat anderen roepen vind ik erger dan zo beleefd zijn. Opzich wel netjes en ik snap je redenen ook wel echt dus als jij je hier fijn bij voelt, gewoon blijven doen! 

Over dat 'anders' zijn, goh ja wat is anders eigelijk? Iets wat de maatschappij ziet als niet dagdagelijks, zoiets? Heel vaak wordt het raar genoemd als het een beetje anders is dan de anderen. Ik heb hier ook lang mee in mijn hoofd gezeten, maar nu ben ik daar over, ik heb zoiets van oké laat me dan maar anders zijn maar liever dat dan dat is zo'n fake bitch ben. 

Het is maar hoe je het bekijkt x 

Liefs 

Anoniem789 

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • January 6, 2025

Hey, bedankt voor je reactie ​@Anoniem789 mooi gezegd en klopt helemaal! Top 😘 

Liefs, Tover xxx

Tartan16
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • January 7, 2025

Hoi ​@Anoniem789  vind ik ook!  Sterke post van je 👍 helemaal eens! Tover ik bewonder echt hoe jij jezelf blijft en sterk houdt! 😘

Groetjes liefs Tartan X

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • January 7, 2025

Heyy,

Helemaal mee eens ​@Anoniem789 heb je goed omschreven! En idd wat ​@Tartan15 zegt ik vind het ook echt mooi om te zien hoe je gewoon lekker jezelf blijft Tover ga daar vooral lekker mee door! Ben en blijf trots op je!💖

Liefs, ItsJustMe <3

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Topic-opener
  • Ster
  • January 7, 2025

Dankjewel jullie zijn echt top! ❤️

Liefs Tover xxx

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • January 8, 2025

Hoi ​@Tover01  ik vind je je echt bijzonder hoor. Als je jouw topics leest . Zo veranderen na straf, in rokje lopen, zoenen, die brief aan je meisje ( die je voorlas op je knieën 😍) , hoe je beleefd bent. Je bent stoer en ik vind het knap hoe je in je leven staat! Net wat de anderen zeggen, je mag trots zijn. 

Groetjes Tjempie xxx

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 8, 2025

Hey tover!

Ik moet zeggen, ik ben niet zo braaf als jou! Ik roep gewoon Mevrouw door de klas of Meneer en ik heb in het 5 de leerjaar eens door de klas geroepen omdat de uitslag van Wie is de mol op de tv van ons lokaal kwam oeps. Ik denk dat je soms wel een kleine deugniet mag zijn maar je mag gwn niet super stout zijn. 

Hopelijk had je er wat aan. 

Liefs Anymoymous😘