Hey ik ben een jongen van 14 en ik voel me al 4 jaar ofzo echt kut gewoon. Het begon denk ik toen mijn opa overleed de eerste echte dood in mijn familie voor mij. In het begin was het het ergste ik had geen motivatie geen dicipline ik was blij dat ik toen geen SH kende want dan was ik echt fcked geweest. Maar inplaats van dat at ik alles wat los en vast zat. Dat is de rede dat ik overgewicht heb maar ik weet niet, nu voel ik me iets beter. Ik ben nog steeds een stres eter maar ik weet niet of ik nog steeds een depresie heb.
Ik heb een redelijke familie band, ik zeg alleen weinig over mezelf aan mijn ouders kver hoe ik me voel of wat er aan de hand is. Op school als ik me down gedraag en mijn mentor vraagt wat er is zeg ik gwoon dat ik moe ben. Sinds 4 weken ofzo snij ik mezelf ook is echt kut maar ik weet niet. Alleen de vraag is ik weet niet of ik het fake en gwoon aandacht nodig heb. Of dat ik me echt depresief voel. Het is ook niet dat ik open ben over mijn wonden, ik bedoel sinds ik ben begonnen draag ik alleen maar truien of vesten. Maar hoe kom ik erachter of het echt depresie is of gewoon een tekort aan aandacht?