Skip to main content

Hi!

Ik ben een meisje van 14 jaar. Ik twijfel ontzettend erg over iets.

Ik voel me niet echt een meisje, maar ook geen jongen. Ik voel me ook niet non-binair. Nu heb ik hier met een vriendin over gepraat, zei weet niet wat ik het beste kan doen. Maar ze zei dat er ook zoiets bestaat als 'adrogyn'. Dat betekent letterlijk dat je je geen jongen maar ook geen meisje voelt. 

Moet ik mezelf zo noemen, of weet iemand iets beters n.a.v dit verhaal.

In ieder geval bedankt voor het lezen.

Hulp zou ik waarderen!

Hoi

Het is absoluut mogelijk om je zowel geen meisje als geen jongen te voelen. Dat hoeft ook niet. Je zou gerust naar een term kunnen zoeken die jouw gender-identiteit omschrijft, maar ook dat is geen vereiste. Wel goed dat je hier met een vriendin over kan praten. Eventueel kan je een kijkje nemen naar bijvoorbeeld een binder, en bedenken of je die een kans zou willen geven. Uiteraard hoeft dat enkel als je dat wat lijkt. 

Groetjes

Kenshin 

hey 

zoals kenshin zij kan het zijn dat je geen meisje en geen jongen bent. als je het fijn vind om er een naam aan te geven van hoe je je voelt. wil ik je deze site aanraden. want die site legd voor mijn gevoel heel duidelijk uit wat wat is… ik vind persoonlijk dat je niet perse een benaming nodig hebt om te weten wie jij bent. want jij bent jij en de benaming verandert dat niet 😉

je kan idd voor zulke dingen kijken. maar je zou ook gewoon voor dat je iets duurs aan schaft wat je aan je ouders waarschijnlijk moet uit leggen een wat wijdere dikkere hoody aan trekken waar je ook nouwelijks tot geen borst vorm zit. als je je zo fijner vind zou ik idd voor een binder gaan kijken. maar bij binders moet je echt geen te kleine maat nemen en niet te lang dragen. het liefst niet langer dan 8 tot 10 uur op een dag en 1 of 2 dagen rust nemen. en er niet in sporten want dat is niet goed voor je gezondheid. 

ik hoop dat je hier wat aan hebt 😊

groetjes blue 

Reageer