Vraag

TW zelfmoord gedachtes, self harm en verkrachting

  • 10 May 2022
  • 5 reacties
  • 248 Bekeken

Badge

ik weet het allemaal niet meer, ik heb stres en mijn enige gevoel om dat weg te krijgen is mezelf pijn doen, mijn ouders zagen mij littekens ik zij dat het de kat was, zal ik de waarheid vertellen?

mijn vriendinnen weten het, maar nu weten de jongens het ook? er worden leugens versprijt ik word niet gepest maar aangestaart.

toen ik 9 was werd ik verkracht door mijn beste vriendin ik weet het allemaal niet meer.  

ik wil er niet meer zijn is dat egoïstisch tegen over mijn familie?

 


5 reacties

Als ik jou was zal ik de waarheid vertellen! 
 

dat is echt niet fijn… je kan er misschien wat van zeggen?

 

je werd verkracht door je beste vriendin op je negende?! Kan je daar wat meer over vertellen, alleen als je daar zelf voor open staat?

 

het is niet egoïstisch hoor! Jij zit met al je problemen, niet je familie. 
 

heel veel succes! 

 

 

Reputatie 2
Badge +2

Hoi ikvoelmenietzofijn, 

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groetjes, 

 

Feline van de Kindertelefoon

Badge

@JooJootje 

ik voel me er niet comfie bij om het hele verhaal te vertellen van mij en mijn bestevriendin, bedankt dat je zo lief doet<3

@ikvoelmenietzofijn 
Ohw, ja snap ik hoor! Het is natuurlijk best lastig!  
heel veel succes met alles, we zijn er voor je <3

Hallo ikvoelmenietzofijn

 

Als ik jouw was zou ik dit vertellen aan je ouders.

Ik weet 100000% zeker dat ze je zullen begrijpen en jouw gaan helpen. En zelfmoord plegen lost niks op, je doet alleen maar andere pijn die om jouw geven. Het helpt ook om met een therapeut te praten!

Heel veel succes nog <3

Groetjes van mij

Reageer