Vraag

TW: Verslavingen (Sh en eten?)

  • 11 August 2023
  • 2 reacties
  • 39 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Ik weet niet goed hoe ik moet beginnen, maar ik denk dat ik een soort eetverslaving heb. 

Ik heb namelijk een soort eetbuien, als ik moe ben bijvoorbeeld. Dan ga ik zo veel appels, tomaten en koekjes en snoepen eten, dat ik er misselijk van word. Ik moet dan soms alles weer uit kotsen. Zoals in het einde van de ochtend vandaag: ik had al 4 boterhammen op en daarna had ik nog een ijsje op met 2 bolletjes. Daarna kotste ik alles er weer uit. Is dit een soort eetstoornis?

Ik voelde me zo vies, maar ik was niet thuis (ben bij een ijsboerderij geweest) dus ik kon niet gaan douchen om me beter te voelen.

Soms ga ik ook juist heel weinig eten, zodat ik geen energie heb om dingen te doen. En dan voel ik me beter als ik minder heb gegeten. Volgens mij is dit een soort zelfbeschadiging, toch?

 

Ook worstel ik met zelfbeschadiging, tekst aangepast i.v.m. trigger (regel 6). Ik kan het niet tegenhouden en het is vreselijk om mijn ouders zo verdrietig te zien. Hun weten namelijk al dat ik sh doe.

 

Ik voel me zo slecht eigenlijk de hele tijd en ik weet niet wat ik kan doen om dat tegen te gaan. :(


2 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi @Ik_wil_anoniem_blijven 

 

Wat naar om allemaal te lezen. Je zit zo te horen in een lastige situatie. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

 

Groet, 

Luuk

Reputatie 7
Badge +7

Ik wil even toevoegen dat ik vandaag weer heb overgegeven. Het voelde weer heel vervelend.

 

 

@Luuk ik heb de kindertelefoon al meermaals gevraagd om hulp, maar ik kreeg alleen maar te horen dat ik het moest vertellen tegen mijn ouders of dat ik me gewoon niet moet aanstellen…

Niet echt fijne reacties dus...

Reageer