Tw: Suicide

  • 9 January 2022
  • 2 reacties
  • 81 Bekeken

Badge

ik kan dit niet meer, ik voel me zo leeg en ik doe alleen maar mensen pijn of dingen verkeerd, ik haat mezelf. de enige reden waarom ik hier nog ben is omdat ik geen manier heb om het te doen. ik kan dit niet meer.


2 reacties

Badge

Hey River 

Alles ok ? Ik wil graag naar je verhaal luisteren. 

Er zijn heus mensen die van je houden , je denkt dat je mensen pijn doet maar dat is niet waar.

Je bent een goed zoals je bent , ik zie op je profiel dat je een transjongen bent … Komt het hier misschien door dat je je zo slecht voelt?  Je mag het niet opgeven , dat moet je me beloven. Ik ben er voor u als je effe wat steun nodig hebt , dus hoofd omhoog en geloof in jezelf , laat jezelf niet doen. Jij bent jij en daar kan niemand iets aan veranderen. Maar echt ga jezelf alsjeblieft niets aandoen. Besef hoeveel mensen je zullen missen , het is moeilijk voor jou maar jou verlies doet het hardste pijn geloof me… Wees kalm , ga bv. is wandelen, fietsen ,… Iets waarvan je helemaal rustig van wordt. Jij hebt rust nodig! Maar het komt altijd goed! 

Believe in yourself! 

Groetjes CuteButterfly xxx

Reputatie 1
Badge

Nee, River maak er geen einde aan! Mensen die je kennen gaan je dan ook echt missen zoek hulp en probeer nog eventjes ik weet het is heel lastig maar blijf proberen door te zetten! Ik ga je ook missen! Ik zit ook in een lastige periode nu al 1.5-2jaar maar ik denk dat het uiteindelijk wel goed komt! (een vraagje als het mag zit jij op speciaal onderwijs?) 

Reageer