Skip to main content

TW: SM ( Seksueel Misbruik ) - Denk vaak terug aan dat moment.

• November 4, 2025
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

anoniempje_0355
Forum|alt.badge.img+2

Hiiii! Ik denk vaak terug aan het moment dat ik betast werd. Ik weet er alles nog van. Ik was 10/11 ( week van me verjaardag ). Ik was met kinderen in de buurt verstoppertje aan het spelen. Ik ging met een jongen ( laten we hem X noemen ) naar de bosjes om te verstoppen. Het was achter een huis van mijn buren. Die op dat moment niks door hadden. Ik moest plassen en hij zij dat ie ook moest maar we wouden niet gevonden worden anders moesten we de zoeker zijn ( zei hij ) toen hadden we zegmr gwn geplast maar hij wou dat ik hem met een blaadje ging afvegen en hij heeft dat ook bij mij gedaan. Ik moest m'n hand over zijn geslachtdeel halen en sneller gaan volgens hem. Hierna ben ik meteen naar me moeder gerent. Niemand heeft wat door gehad. Alleen ik weet nu nog wat er toen was gebeurt. Ik denk er de laatste 2 jaar steeds meer aan omdat ik nu ook echt in het midden van een zware tijd zit. Ik wou dit gwn ff kwijt. Als je dit heb gelezen. Dankjewel!

2 reacties

Yusa
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • November 4, 2025

Heyy dat is echt naar !!😰 

Misschien is het een optie om er met iemand over te praten? Ik snap dat dat moeilijk is maar het kan opluchten.

Sterkte 

Liefs xxx Yusa 

Armar
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • November 4, 2025

Heyyy, wat is dat k*t zeg.

het is misschien handig om met iemand te praten die je heel erg vertrouwd. Dat heeft mij iig wel heel erg geholpen. 

Anyway, ik hoop dat je het uiteindelijk kan afsluiten en er wat minder aan zal denken.

Sterkte

Liefs Armar

❤️