hi, ik doe nu al paar maanden en sh en het is gelukkig nog niet heel heftig tot nu toe. toch zie je paar sneetjes op mijn arm en rondom mijn polsen.
ik weet niet zeker of mijn ouders ervan weten, maar ze zien wel steeds die sneetjes en ze vragen altijd wat het is, en dan verzin ik een smoesje. ik weet niet goed hoe ik het tegen ze moet vertellen, en of ik dat uberhaupt wil. want ik weet niet goed hoe ze zullen reageren, waarschijnlijk worden ze boos..?
laatste tijd is het echt warm weer, en dan zeggen me ouders steeds '’doe je vest uit!! draag geen lange mouwen'’ etc. en dat wil ik gewoon niet en ik hou het dan aan, ook al heb ik het bloedheet.
hetzefde geld op school, ik ben de enige met lange mouwen. ik ben bang dat kinderen mij anders zullen zien en me ervoor gaan aanspreken, wat ik echt niet wil. alleen is nu het probleem dat ik nieuwe kledig nodig heb. ik heb maar paar lange mouwen shirtjes, en mijn moeder wilt geen lange mouwen shirts voor mij kopen. ik word er zo boos van.. ik geef al zoveel hints dat ik alleen maar lange mouwen aan wilt.
heeft iemand misschien tips of een oplossing?? hoe kun je de sneetjes goed coveren?
alvast heel erg bedankt!