Vraag

Trillen van pesten

  • 11 April 2022
  • 4 reacties
  • 84 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal ik ben een meisje en zit in de eerste. Bij mij in de klas zitten er twee meiden die gemeen zijn tegen me. Tijdens zo een ruzie komt er chaos in mijn hoofd en ga ik altijd trillen. Zelf heb ik geen idee wat dit is en wat ik ertegen kan doen.  Weet iemand misschien wat dit is?


4 reacties

Adrenaline? Waarschijnlijk neemt de emotie, spanning en stress dan gewoon even over. Als het zo erg is, zou ik zeker aan de bel trekken. Het is natuurlijk niet oké als twee meiden jouw leven zuur gaan maken. Kom voor jezelf op, dit kan natuurlijk face-to-face met hen maar dit gedrag melden of hulp vragen bij docenten valt ook gewoon onder voor jezelf opkomen hè. Laat niet over je heen lopen.

Reputatie 5
Badge +1

Heey!

 

Dat zijn je emoties. Ik tril ook als ik ruzie heb met onbekende mensen. Ga alsjeblieft met je mentor over die twee meiden praten zodat ze ophouden. Als ze weer gemeen doen, loop dan weg en ga bij leuke vrienden staan en praat gezellig mee. Je mentor heeft een behoorlijk grote invloed op de klas dus het kan erg helpen en opluchten als je het vertelt. Succes!

 

Liefs<3

Reputatie 7
Badge +17

Hoi klopt wat @Esmay07  zegt het zijn je emoties en je lijf gaat dan dit doen. Het is dan dus niet raar ofzo hoor. Heb ik ook als ik heel boos ben of bijv (onterecht) straf krijg of me heel erg schaam. En idd het is heel dom en vals van die meiden om gemeen te doen. Ik vind Esmay07 haar advies heel goed maak het bespreekbaar en hopelijk wordt het minder of laten ze je met rust :)

Groetjes liefs Julian X

Reputatie 4
Badge +3

Misschien is het een paniek aanval?  Vooral niet op google zoeken, daar vind je altijd het verkeerde antwoord dat 10x erger is--

Reageer