Vraag

trillen en stress

  • 24 October 2022
  • 2 reacties
  • 68 Bekeken

Badge

vandaag tijdens gym. Ik ging opeens heel erg trillen en voor mijn gevoel minder goed zien, maar ik weet ni echt waardoor. Ik kon die tennisbal die ik vast had gewoon trillen. Het was best eng eig, maar ik weet niet hoe het komt..

Kunnen jullie me helpen?

en was het een paniekaanval ofzo?


2 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Het zou een paniek aanval kunnen zijn maar bijvoorbeeld ook dat je mis te weinig voedingstoffen binnen hebt gekregen of oververmoeid.

ik zou je alleen niet teveel druk maken pas als het vaker gebeurd zou ik naar de dokter gaan.

Reputatie 4
Badge +3

Hi

Dit was geen paniekaanval. Bij een paniekaanval heb je er zelf geen controle over en moeten anderen je rustig maken, dat kan je zelf dan niet. Ik denk dat het een stressaanval was.

Kun je iets bedenken waar je veel stress van hebt?? Of dat je vlak daarvoor ergens aan dacht en daardoor stress kreeg?? Dan kan het een stressaanval geweest zijn.

Heb je de laatste tijd dat je slecht slaapt? Moeilijker kan concentreren? Dat je snel moe bent? Dan kan het zijn dat je een burn-out hebt of, zoals hierboven gezegd, dat je oververmoeid bent 

Misschien is het goed om eens naar de huisarts te gaan als je echt niks kan bedenken waar je stress van hebt of had op dat moment.

Je kan trouwens ook wazig gaan zien door stress en doordat je bloeddruk dan omlaag gaat, word je trillerig, dus dat kwam gewoon door de stress, dat je onbewust of bewust ervaarde, je hoeft dus daarover niet bang te zijn.

:)

EEM37

Reageer