Trillen en stress



Toon eerste bericht

206 reacties

Wil jij als 3 niet ook boom worden?
Of vlinder, die kunnen lekker vrij rond fladderen.
Hoewel ik de Asy in dit leven prima vind, vind ik het idee van samen rondfladderen ook wel leuk :)

Misschien moeten we de wereld niet willen veranderen met als startpunt ons beeld van wat er allemaal mis is. We moeten zien wat er is, ons daarbij neerleggen, en er dan het beste van proberen te maken.

Zou het daar beter zijn dan hier?
Hier hebben we cactussen, chocolade en Japan. Ook al mooi :)

Kan je ook reïncarneren als chocolade cactus?
Tuurlijk. Waarom niet?

Weer 3 nieuwe dingen gevonden die praktisch gezien genoeg pijn doen.
Aw 😞 Het liefst zou ik je meenemen naar een resort met allemaal fluffy zachte dingen, niets scherp, allemaal vrolijke mensen, en chocolade bonsaibomen. Nog leuker zou zijn als iedereen naar elkaar buigt bij de begroeting.

En ik heb een van mijn vriendinnen verteld dat ik depri ben en kras.
Supergoed gedaan! Goed dat je haar in vertrouwen hebt genomen. Dat was een heel goede stap 🙂

Ik was vandaag duidelijk happiër.
:$
Aw 😞 Het liefst zou ik je meenemen naar een resort met allemaal fluffy zachte dingen, niets scherp, allemaal vrolijke mensen, en chocolade bonsaibomen. Nog leuker zou zijn als iedereen naar elkaar buigt bij de begroeting.
Mag ik mee? Dit klinkt geweldig!

Oke Lang leve de eendagsvlieg
Yay

Reïncarnatie top 3:
1) Boom (ofc)
2) Kat/poes in een liefdevol gezin (wow lijkt me zo amazing)
3) Chocolade cactus

Weer 3 nieuwe dingen gevonden die praktisch gezien genoeg pijn doen.
Eehhh, creativiteit is iets goeds, maar misschien kun je het beter inzetten om dingen te zoeken die niet zelfbeschadigend zijn?

En ik heb een van mijn vriendinnen verteld dat ik depri ben en kras.
Ik ben trots op je! :)

Ik hoop dat alles goed komt
Ik ook, het is je gegund.
Een vriendin van mij vertelde me laatst een theorie achtig iets:

De Hele wereld bestaat uit frequenties. Als je heel vaak aan iets denkt trek je dat aan omdat het dezelfde frequentie heeft.

Dus hoe meer ik denk dat ik in een fantastische film een rol krijg hoe waarschijnlijker het gebeurt.
En hoe meer ik depressief zit te denken hoe groter de kans dat ik depressiever word.

@Kenshin.
Dat fluffy resort klinkt fantastisch, maar ik denk dat ik gek wordt als ik alleen maar fluffy dingen kan voelen.
En @Pin ofc mag je mee!

Op 4 wondjes die wat dieper zijn is alles nu weer weg. ( ja lekker snel. Maar het waren ook maar wat krasjes )

En op theater is het gelukkig gezellig.
Ik had gister een evenement om bij te acteren. En het was echt geweldig en lekker gezellig.

Het is jullie ook gegund dat alles beter word!

~Asy
Oké ik snap die theorie niet helemaal? Dus als ik ergens vaak aan denk, gebeurt het? Mag toch hopen van niet...

Yes ik mag mee! :)

Fijn dat het op theater gezellig is!
Ik ben niet helemaal mee met de theorie van je vriendin. Het zou nogal erg zijn dat alles waar je veel aan denkt, uit zou komen. Iedereen zijn of haar theorieën natuurlijk, dat maakt het boeiend :)

Wat fijn dat het leuk was bij dat theaterevent.

Dat fluffy resort klinkt fantastisch, maar ik denk dat ik gek wordt als ik alleen maar fluffy dingen kan voelen.
Dan doen we er voor jou een podium bij, zodat je kan acteren, en een basketbalveld. En tatamimatten voor Japanse gevechtssporten. En een zentuin. En nog een podium.
heyo,

ja ik was even "offline", fluffy resort? zijn daar ook fluffy honden??

ik hoop niet dat het van die frequenties echt waar is want dan gaan er echt foute dingen gebeuren denk ik zomaar(ik denk nogal vaak aan).

leuk dat je naar een theaterevent was, heb je nog inspiratie ervan gekregen??

Dat fluffy resort klinkt fantastisch, maar ik denk dat ik gek wordt als ik alleen maar fluffy dingen kan voelen.
Dan doen we er voor jou een podium bij, zodat je kan acteren, en een basketbalveld. En tatamimatten voor Japanse gevechtssporten. En een zentuin. En nog een podium.


O ja graag. Stuk beter. Graag ook een bibliotheek erbij 😀


Ronald:
Ik denk weldat dat er fluffy honden zijn, fluffy honden vind ik lief.

Je quote is eigenlijk precies hoe ik me voel:
I'm scared of Live but I'm scared to die

Ik heb zeker inspiratie gekregen van dat theater evenement.


Algemeen:
Ik ben na 3 dagem clean weer begonnen met krassen. Helaas.
Er is teveel stress, en ik weet niet hoe ik het mijn mentor moet vertellen...
Enn. Daarna mijn ouders.
Eigenlijk WIL ik helemaal niet dat mijn ouders het weten. Het voelt gewoon. Ja. Slecht.
Ik zal het ze ooit moeten vertellen..

Nou. Ik ga snel verder leren en stressen.
yeasss fluffy doggys

yup ik heb er nog een:
it feels like i'm in war inside myself but i forgot the shells...

als je m snapt is hij best diep...

3 dagen clean is een begin, jammer maar weer opnieuw proberen. zulke processen gaan met vallen en opstaan.
Oe die bibliotheek is een mooie toevoeging. Zijn er ook veel katten? Want ik ben meer een kattenmens.

Wat dacht je van: "Something feels funny. I must be thinking too hard. (Pooh)"
Zo herkenbaar :8

Jammer dat je weer bent gaan snijden, maar zials Ronald2001 al zei, hoort dat er helaas bij. Geef niet op, maar zet juist nu door!

Als het jou nu te veel stress geeft om het te vertellen, zou ik daar nog even mee wachten. Bekijk het van het weekend anders opnieuw.

Veel succes vandaag,
Gr. Pin
‘Je quote is eigenlijk precies hoe ik me voel:
I'm scared of Live but I'm scared to die’
Het is nogal een dilemma waar we mee leven.

Jammer dat je weer begonnen bent met krassen. Het kan gebeuren, en het belangrijkste is dat je drie dagen clean bent geweest. Drie dagen is al heel mooi. Warriors are not always the ones that win, but always the ones that fight.

Misschien kan je een briefje of mail naar je mentor sturen?

Fluffy honden? De shiba-inu misschien. Die vind ik heel schattig en knuffelbaar.
Pin,
Er zijn ook katten, ik vind katten ook lief.

Kenshin,
Shiba-Inu's zijn idd schattig, en mijn eigen hondje gaat ook mee, die is ook fluffy.

Het vervelende is dat na die 3 dagen alle krasjes bijna weg waren.
Nu zijn er weer extra bij gekomen.

Stress is echt op zn toppunt vandaag

Ik had 2-toetsen, de ene ging echt goed. En de ander ging ronduit slecht. Eerst onvoldoende can het jaar. + sws gezeur met mijn ouders over mn cijfers.

Enn. Dan heb ik morgeb ook nof een moeilijke toets.... ik haat het..

Ik heb morgen misschien tijdens het mentoruur een afsprak met mijn afdelingsleider. Ik wil het wel vertellen. Maar t is zo verdomde moeilijk....
ARG IK HAAAAT HET.


Ik haat niet zozeer mijn leven. Maar meer de stress de twijfel en de pijn. Vooral de pijn inside.
Daar kan ik gewoon slecht mee leven, t gevoel dat je hart vanbinnen word stuk geknepen...
Dat is waarom ik dood wil. Het is allemaal teveel...

Mijn zelfmoordplan is nog in de maak. Maar steeds meer ideeën komen op in mijn hoofd.

Argh. Ik kan het gewoon niet aan.
Sms wens ik dat ik dood was. En soms wens ik dat ik me gewoon beter voel. Om door te kunnen.

Nouja. Eerst die stomme toets maar overleven morgen.
Ja! Katten!
Ooeee en de hondjes van Paris Hilton?

Hmmm nieuwe krasjes? Beter teken je iets moois op op je arm (met een pen ofzo). Das leuk man, dat doen m'n vrienden bij mij ook. Er staan nu een aantal kunstwerken op m'n arm :)

Jammer van die ene toets, maarrrrrr er ging er ook eentje goed! Denk aan die toets :)

Je ouders gaan zeuren over je cijfers? Snappen ze niet dat onvoldoendes gewoon bij het leven horen?

Neem je anders in ieder geval voor om het te vertellen. Dan heb je het in ieder geval geprobeerd.

De innerlijke pijn is inderdaad vervelend. Ik heb mezelf vorige week ook 3x in slaap gejankt ✌

Maar kijk, als je pijn en stress dus weg gaat, is 't leven voor jou dus best oké?
Dan is zelfmoord toch super zonde?

Dus eigenlijk moet je iets vinden waar je helemaal zen van wordt 👀

Als je nou die creativiteit van je zelfmoord ideeën gebruikt voor iets anders... Een leuk origami werkje of een tekening of een plan voor dat fluffy land?

Heel veel succes met je toets! Ik weet zeker dat het je gaat lukken!

Gr. Pin
Pin,
Nee, niet die verwende hondjes van Paris Hilton. Sorry hoor. Verwende kinderen zijn al erg genoeg.

Die slechte toets is uiteindelijk toch een voldoende 😀 yehes.

Uiteindelijk ging ook die toets vandaag wel redelijk.

Ennn.
Ik heb tegen mijn afdelingsleider verteld dst ik kras. Of eigenlijk. Ik heb t laten zien.

Volgende week heb ik weer een afspraak.

Oja. En er zijn ook nog 3 kinderen in mn klas die vandaag iets tegen me gezegd hebben, die normaal niet eens weten dat ik besta.
Hey,

Ik ben het met je eens, te veel verwende mensen en hondjes.

Voor de rest klinkt het allemaal heel positief!
Heb je misschien een speciale boom geknuffeld??

Je had het trouwens over mijn quote mmaar die van jou is eigenlijk beter, en iets wat best wel lastig is
Ik dacht dat we de hondjes van Paris Hilton juist gingen adopteren, zodat we ze een fijn leventje konden geven 😥

Kijk kijk kijk, al die toetsstress voor niets. Doet ze zomaar even hoor!

Wow wat goed dat je hebt verteld (met lichaamstaal 😉) dat je krast! Hoe reageerde ze?

Dit klinkt echt allemaal super fijn!

Hoe gaat 't met 't trillen?

Ronald2001,
Ik vond de vorige quote juist zo leuk:
People say nothing is impossible, but I do nothing every day
Het belang van die onvoldoende is zo klein ten opzichte van het belang van die goede toets. Fijn dat de toets van gisteren redelijk ging. Nog steeds goede resultaten halen terwijl je gedachten vaak bij zelfmoord (en Fluffyland) liggen, vind ik heel knap.

Wat goed dat je je afdelingsleider geïnformeerd hebt over het krassen. Ik hoop dat je de nodige steun en hulp krijgt. In ieder geval heel moedig dat je het met je afdelingsleider gedeeld hebt.

‘Oja. En er zijn ook nog 3 kinderen in mn klas die vandaag iets tegen me gezegd hebben, die normaal niet eens weten dat ik besta.’
Hebben ze ingezien wat voor interessant persoon je bent? Eindelijk. Iemand met creativiteit in je hoofd en op het podium, bezig met Fluffyland, die Chinees en Japans leert, kan niet anders dan een interessante gesprekspartner zijn.

En zeker, Pin, dat we de hondjes van Paris Hilton kunnen adopteren. Misschien lopen die eerst liever even in een tuin rond, want ik vermoed dat die arme diertjes al genoeg fluffy, strikjes en shiney dingetjes gezien hebben, bv. door in handtassen te zitten.
hii,

sorry dat ik jullie zo lang liet wachten.

Ronald.
vind je mijn quote beter?
ik weet het niet zo. de jouwe omschrijft perfect hoe ik me voel, en de mijne wel redelijk.
ik verander mijn quote naar hoe ik me voel.

Pin
ja sorry. ik snap dat je dacht dat we de hondjes van Paris Hilton konden helpen, maar volgens mij vinden die hondjes het prima zo. en zijn ze ondertussen al veeel te verwend.

Mijn afdelingsleider reageerde best goed. en heeel aardig en ze zei ofc dat ik moest stoppen 😅
dusssss sinds donderdag ben ik clean. 😃 ( oke op 2 krassen van mn nagel na, maar die tellen niet )

met het trillen gaat het wel redelijk. dat wil zeggen. t is iets minder erg.


ik heb donderdag weer een afspraak met mijn afdelingsleider.
wish me luck.

Asy
Oké, dus we hebben de hondjes van Paris Hilton opgegeven? Zielige hondjes 😯

Nice dat je clean bent. Dat kunnen we van mij niet zeggen whooops, maar dat is een ander verhaal.

Fijn dat het trillen ook minder is. Dat kunnen we van mij wederom niet zeggen haha lol nee maar terug naar jou.

Ik ben echt blij dat je afdelingsleidster goed reageert en dat jullie binnenkort weer hebben afgesproken.

Succes!
vind je mijn quote beter?

eigenlijk wel, het is eigenlijk iets waar ik zelf ook mee struggle en daarnaast is t een harde feit.

ik weet niet of ik mee mag naar fluffyland maar als ik mee mag hoef ik die hondjes van Paris Hilton niet en als ik niet mee mag betaal ik de tickets voor die hondjes en Paris Hilton zelf.

goed dat je het heb verteld aan je afdelingsleider en nice dat je al clean bent sinds donderdag, dus morgen precies zeven dagen? zo ja, koop een taart en beloon jezelf!
Heel fijn dat je afdelingsleider lief is. Ik hoop dat het trillen verder de goede kant uitgaat. Veel succes bij je volgende gesprek met je afdelingsleider. Wat Ronald2001 zei, over een taart voor jezelf kopen, vind ik een prima plan.
Oké, dus we hebben de hondjes van Paris Hilton opgegeven? Zielige hondjes 😯
Tsja Sorry. Ik heb weinig energie. En dat gebeuik ik, liever voor mensen waar ik om geef dan voor 23 random verwende honden.

Nice dat je clean bent. Dat kunnen we van mij niet zeggen whooops, maar dat is een ander verhaal.

Foei!

Ik ben echt blij dat je afdelingsleidster goed reageert en dat jullie binnenkort weer hebben

Dat is ondertusen geweest. Ik vertel straks meer!



vind je mijn quote beter?eigenlijk wel, het is eigenlijk iets waar ik zelf ook mee struggle en daarnaast is t een harde feit.

Ja dat is ook waar.

ik weet niet of ik mee mag naar fluffyland maar als ik mee mag hoef ik die hondjes van Paris Hilton niet en als ik niet mee mag betaal ik de tickets voor die hondjes en Paris Hilton zelf.

Tuurlijk mag je mee.
Van mij in ieder geval.
goed dat je het heb verteld aan je afdelingsleider en nice dat je al clean bent sinds donderdag, dus morgen precies zeven dagen? zo ja, koop een taart en beloon jezelf!

Helaass. Geen geld voor. Ik hou het wel bij een extra stuk chocolade.

Heel fijn dat je afdelingsleider lief is.
Ik hoop dat het trillen verder de goede kant uitgaat. Veel succes bij je volgende gesprek met je afdelingsleider. Wat Ronald2001 zei, over een taart voor jezelf kopen, vind ik een prima plan.

Jap. T isis super fijn dat iedereen zo lief is!
Het trillen gaat beter. Behalve bij echte stresss.


Algemener:

Ik had gister gesprek met mijn afdelingsleider. Het duurde ff viir we echt begonnen.
Maar ze was echt heel aardig.

Ondertussen heb ik het mijn 2 andere vriendinnen verteld. Die 1e vriendin die het al wist hat het blijkbaar al verteld.
Ik vind het niet echt heel erg. Mssr ze heeft wel belooft Het niet aan iemand abders te vertellen.

Ik had vandaag ook weer een planning afspraak net mjn mentor en het gaat steeds beter. Ik wil haar ook vertellen hie ik me voel. Maar het lukt gewoon no niet.

~Asy
Btw. Sorry vkor mijn spel fouten. Minn toetsenbord doet echt weird
Goed dat je zo goed begeleid wordt. Ik hoop dat je ook de nodige steun ontvangt van je vriendinnen, en dat ze je af en toe kunnen afleiden met dingen als Fluffylands.
Asy silivana schreef:Tuurlijk mag je mee.
Van mij in ieder geval.

Van mij ook :)

Ik snap wel dat je het niet chil vindt dat je vriendin het aan je andere vrienden heeft verteld. Je had het haar toch in vertrouwen verteld. Je kan een keer met haar praten om te vragen waarom ze het heeft verteld. Ik snap wel dat het je dwars kan zitten.

Fijn dat het plannen en alle afspraken zo goed gaan. Echt mooi! 🙂
yess, tyy

oke nu even voor jou,
hoe was je chocola??

dat jou vriendin het heeft verteld is echt niet chill lijkt me, kan je haar vragen wrm ze dat heeft gedaan?

goed dat het wel klikt met je afdelingsleider en dat je het die vriendinnen heb verteld!
ik hoop dat dit jou ook een beetje heb geholpen dat je het heb verteld.

ben je nogsteeds clean?? (hoop van wel)
Hi,

Ik snap wel dat je het niet chil vindt dat je vriendin het aan je andere vrienden heeft verteld. Je had het haar toch in vertrouwen verteld. Je kan een keer met haar praten om te vragen waarom ze het heeft verteld. Ik snap wel dat het je dwars kan zitten.
Voor de Duidelijkheid. Ik ben NIET boos op mijn vriendin. Ik vertrouw erop dat ze het niemand anders verteld. Het werd sws tijd dat ikik het mijn andere vriendinnen ging vertellen.

Fijn dat het plannen en alle afspraken zo goed gaan. Echt mooi! :)

Ja. Het plannen gaat wek goed. Nu nog echt er aan houden. Maar dat gaat ook al beter.



oke nu even voor jou,
hoe was je chocola??

Lekker hoor.

dat jou vriendin het heeft verteld is echt niet chill lijkt me, kan je haar vragen wrm ze dat heeft gedaan?

Nouja, zie de reactie bij Pin

goed dat het wel klikt met je afdelingsleider en dat je het die vriendinnen heb verteld!
ik hoop dat dit jou ook een beetje heb geholpen dat je het heb verteld.

Ik voel me wel iets beter. En het is fijn dat ze het weten en dat ze er rekening mee houden

ben je nogsteeds clean?? (hoop van wel)

JA!😀

Reageer