Trillen en stress



Toon eerste bericht

206 reacties

Goed dat je een afspraak met je mentor hebt. Ik hoop dat daar positieve dingen uitkomen. Wat lief dat die vriendin je hielp met die opdracht. Ik ben blij dat er mensen zijn die zulke dingen voor je doen. Als je een taak niet afkrijgt, kan je de vakleerkracht een mail sturen, maar voor deze keer was de oplossing van je vriendin best handig :)

Ben je doorverwezen naar iemand die je kan helpen met je hooggevoeligheid?

Het is helemaal niet beter zonder jou 😞 Geen Asy meer, stel je voor. Geen lieve reacties meer van jou, je droge humor moeten missen, jouw wie weet hoe grote toekomst in de theaterwereld… Er is nog een hoop om voor te leven. Denk maar eens aan de bomen die jouw lieve knuffels gaan missen.

Je zou dit topic, eventueel gekopieerd in een Word-document, naar je mentor kunnen sturen. Op die manier kan je mentor lezen wat jij in alle eerlijkheid online hebt geplaatst, en hebben ze een eerlijker beeld van wat er in je omgaat. Het voordeel van dat Word-document is dat je je gebruikersnaam niet hoeft te vermelden.
Hii,
Hebben jullie nix beters te doen dan hiet reageren? ❤

@Pin
Ik vind het eigenlijk beter met dit domme testje, ik heb ondertussen een redelijk onderschijd in wat ik wel en niet kan geloven
Ik het het er in ieder geval over hebben. We zien dan wel weer verder

Jap. Ik weet inderdaad dst 113 kan helpen, maar k weet nig niet of k ga bellen

Hmm helaas mijn prullenbak heeft een ingooi probleem. Ik kan het er niet in stoppen ofzo. Een of andere bugg in mijn hoofd.

Ik loop juist hard voor een betere conditie ( cooper test, piepjes test ) Dubbel Shit dus.

@Ronald,
-Ik heb geen tijd voor taarten
-Ik heb geen zin inb een blog, insta is goed genoeg.
-Asy's plakboek klinkt saai, ik ben niet echt een magazine mens
-Ik leer al een beetje japans
-ik lees al te veek ( ja dat kan echt )
- mijn enige levens vraag: wat de fuck is het nut dat ik blijf leven? Er zijn 7 miljard mensen op aarde, ze kunnen een fucking onbelangerijk mens toch wel missen
- hai. Ik ben ook te veel online / op mijn tell
- #animeseriesforlife
- ja oke nog meer bomen knuffelen is opzich wel ee goed idee
-jeez nog meer bomen?

@Pin
Ja ze zijn wel mijn vrienden, maar ons groepje is vreselijk gesloten

@sara
Kweenie. Het voelt een beetje alsof huisartsen en pzychologen wel iets beterz te doen hebben.

Duss ja.
@kenshin
Ik had je niet gezienx sorry.

Jap langleve mijn vriendinnen.

Nee nog niet. Ik moet het er eerst met mijn ouders over hebben, en dan zien wr wel verder.

Die toekomst is wel het enige wat ik nog serieus probeer. Dus tsja.

Ik durf dit echt nog niet naar mijn mentor te sturen, miss later.

Ze reageerde wel heel positief op de vraag of ze me wou helpen dus.. yess t gevoel word steeds beter
Nee ik heb echt niks beters te doen?

Hmm er zijn even goed een paar dingen die je al doet, vind je die niet leuk?

Nog meer bomen? Jaa altijd meer bomen? anders ga je boomsoorten leren en kijken welke boom het lekkerst knuffelt
Ik iets beters te doen? Uh nee... Maar ik doe het graag hoor! :D

Je moet inderdaad zelf weten wat je ervan gelooft en welke stikkertjes je wel of niet op jezelf wil plakken.

Jij hebt echt een stomme prullenbak. Ga anders naar zo'n ondergrondse afvalcontainer. Die werken goed.

Ja ik liep ook hard voor conditie, maar ik heb gewoon geaccepteerd dat dat niet voor mij is weggelegd. Ik gym niet, dus geen piepjestest voor mij noegagaga. Op training bouwen we ook langzaam een klein beetje conditie op hoor.

Als je groepje gesloten is en dus niemand binnen laat, moet je gewoon zelf poolshoogte gaan nemen bij andere groepjes. Dat betekent niet dat je niet bij dit groepje kan blijven. Mijn groepje was altijd ook erg gesloten, maar sinds vorig jaar hebben we ons flink uitgebreid.

Oeoeoeoeooe ik bedenk me opeens iets geweldigs! Binnenkort is het weer Kerst en kun je een Kerstboom in je woonkamer zetten!!! OMG een boom in huis! Nu al zin in.

Gr. Pin
Hebben jullie nix beters te doen dan hiet reageren?
Nog een boekverslag en een verder nog wat gedoe voor school, maar jij bent belangrijker :)

Bij 1813, de zelfmoordlijn van België, heb je naast bellen en chatten de optie om te mailen. Misschien vind je dat wel iets.

Ik leer al een beetje japans
Majide?! Sugoi! (Echt?! Geweldig!)

ze kunnen een fucking onbelangerijk mens toch wel missen
Er is maar één Asy. Echt maar één. Niemand anders is zo Asy als jij, en die Asy verdient een plekje op deze aardbol.

Die toekomst is wel het enige wat ik nog serieus probeer.
Goed dat je je daarop richt. Ik ben blij om te horen dat je nog steeds je best doet voor een goede toekomst. Dat is heel sterk van jou. In ieder geval fijn dat je mentor je wil helpen.

@Pin, jey, bomen in huis. Wij hebben zo’n plastic nepkerstboom. Dat ding is zo oud dat de plastic naalden eraf vallen. Net echt ;)
Nee nee, voor knuffels heb ik liever een boom die niet prikt. Beuken werken goed voor mij. Een oude, gezellige eik is ook fijn voor de afwisseling.
@Kenshin
Ja, ze prikken wel en we moeten ook wel oppassen dat de ballen er niet uit vallen en je je niet brandt aan de lichtjes, maar het idee dat er een boom in je huis staat is wel comfortabel :);)
haha goud, ja ik doe niet aan kerst maar vind het wel een grappig idee zo. ik denk dat ik definitief een boom in me kamer zet
Hi,
Zie je wel, jullie hebben wel wat beters te doen.
Maar toch fijn dat jullie tijd voor mijn problemen te maken.

@Pin,
Ik hou er niet echt van om stikkertjes op mijn hoofd te plakken, maar op mijn pols, wasr maar een paar mensen ze zien, vind ik het best.

Jij even geluk dat je geen gym hebt! Ik word gewoon dood gemarteld.

Ja gezellig, weer zo'n plastic boom in de kamer.
De beste herinnering die ik aan kerst heb is dat ik en mijn broertje allebij ziek waren. En op de bank om de boom heen. Vreselijk gezellig.

@Kenshin.
T is wel geweldig dat ik hier een plaats verdien, alleen t is een beetje jammer dat ik zelf een hekel heb aan deze wereld, en hoe wij, mensen, die verpest hebben.
Ik wil er wat aan doen, maar dat kan ik niet. Dus dan is 1 mens minder vast een goed begin.

@Ronald,
Ik denk dat ik een cactus in mijn kamer zet, even geprikkeld als ik.
En een boom verzorgen is niet echt voor me weggelegd. Ik laat digitale planten al dood gaan.
@Ronald2001
Geen Kerst(boom)? :(

Huh had ik wel iets beters te doen? Wat dan :8

Een Winnie the Pooh stikker is wel leuk. Maar dan juist wel op je voorhoofd hè. Oh wacht nee, dan kun je hem zelf niet zien. Oké oké, pols is wel een goede optie.

Waarom hebben jullie allemaal plastic bomen?!?! Dat is zo naar! Wij hebben altijd een echt Kerstboom met echt vallende naalden die we water moeten geven en kunnen verbranden na Kerst op zo'n grote stapel :)

Ja jammer hè, hoe de mensheid de wereld heeft verpest?! Echter is het wel een beetje zonde om dan onszelf weg te cijferen, omdat zij het hebben verneukt. Jij kan de wereld veranderen.

Cactussen zijn relatief makkelijk te verzorgen. Alleen niet te veel water geven.

Gr. Pin
@pin nope ik vier geen kerst

@asy, ja een cactus zou ik dan niet knuffelen maar die gaan niet zo snel dood dus is het misschien een oplossing
T is wel geweldig dat ik hier een plaats verdien, alleen t is een beetje jammer dat ik zelf een hekel heb aan deze wereld, en hoe wij, mensen, die verpest hebben.
Yep 😞 Gelukkig zijn er nog mensen als jij die de wereld verblijden met humor, theaterstukjes en buigingen.

En een boom verzorgen is niet echt voor me weggelegd. Ik laat digitale planten al dood gaan.
Misschien zijn de digitale planten geen uitdaging voor jou, en ben je klaar voor het echte werk, met echte plantjes 🙂 Je zou thuis kunnen voorstellen dat jij dit jaar de kerstboomverantwoordelijke bent. Jij zorgt voor een echte boom, met echte naalden en een echte kerstboomgeur. In deze video kan je zien hoe je aan de perfecte boom kan komen.
@pin nope ik vier geen kerst
:(

Je zou thuis kunnen voorstellen dat jij dit jaar de kerstboomverantwoordelijke bent.
Wow dit is echt een super goed idee!!

@sara
Kweenie. Het voelt een beetje alsof huisartsen en pzychologen wel iets beterz te doen hebben.

Duss ja.


Maakt niets uit dat het zo voelt je moet gewoon alsnog naar huisarts gaan. Zij maken wel uit of je hulp nodig hebt of niet. Dat je het lastig vind om hulp te vragen of te denken dat je het nodig hebt of verdient is juist iets waar je misschien niet eerlijk bent naar wat jij verdient en misschien zou je daar hulp bij kunnen krijgen. Je moet juist hulp zoeken, echt waar, het kan je helpen. En als je daar onzeker over bent dan is dat in dit geval denk ik juist iets wat in jouw persoonlijkheid zit en iets om juist aan te werken in plaats van daarnaar te luisteren.
O ik vind een nep kerstboom niet zo'n probleem,
Ik heb eerlijk gezegd weinig met die hele kerstboom.
Ja leuk met die lichtjes enz. Naar die zie ik nauwelijks dus ja.

Ik kan PROBEREN de wereld te verbeteren, maar de kans is groter dat ik de wereld alleen maar verder zie weg rotten.
En daar heb ik echt geen zin in.
Als ik dood ga zou alles zo veel makkelijker zijn.
In iedergeval. Ik hoop dat ik niet ergens te recht kom en een formuliertje in moet vullen:
Naam?
Leeftijd?
Land?
Vind je dat je wat nuttigs gedaan hebt?
Wat had je beter kunnen doen?
Heb je zelfmoord gepleegd?

Heb je bij vraag 4 nee en bij vraag 6 ja?

GEFELICITEERD HIERMEE VERDIEN JE ONEINDIGE ZICHT OP AARDE. of nog erger: Gefeliciteerd. Hierbij maak je kans op een voortzetting van je leven of een nieuw leven!!

Veel succes!

Kort samengevat:
Dat ik de verkeerde heb gemaakt en dasr voor de eeuwigheid last van moeten hebben.

Ik was niet van plan on een cactus te knuffelen.
Naast dat die naalden misschien wel leuk kunnen helpen met snijden.
Okee. Cactus is een slecht idee.

@kenshin
Zoals ik al eerder gezegd heb. Heb ik weinig met zo'n boom in de kamer. ❤

Ik denk serieus steeds vaker dat het beter zou zijn als ik dood was.
Dan is die hulp juist vervelend.
Maar ja...

Ik zit er trouwens ook steeds vaker over te denken om het gewoon te zeggen,
Maar dan is het probleem hoe dan?
Al weer genoeg om te vinden dat dood zijn toch beter is.

Ik heb nu ook van die rode strepen op mijn arm, ze vervagen best snel, want het zijn maar krassen,
Maar ik doe het de hele tijd, zelfs op school.
Er zitten te veel stomme spullen in mijn etui..

~Asy
hey asy,
dit vind ik jammer om te horen...
naja ik kan wel vertellen wat ik denk dat er na de dood is en nog meer maar dat word en lang verhaal en wil je wss niet dus dat bespaar ik je tenminste.

okey een cactus is geen goed idee, en wat dacht je van een eigen moestuintje? een kleintje waar je gewoon een paar leuke plantjes in doet? dan kan je het later ook nog ervan eten en dan is het meestal extra lekker+ dan ben je ergens anders met je gedachte.

nou om eerlijk te zijn, doodgaan is niet de goede oplossing, ik kijk eigk de hele dag op stage naar kt tot er iets nieuws word gepost en hoop eigenlijk dat jij iets post of een enkel ander forum gebruiker zodat ik zeker weet dat je nog ademt.
ik vind het best jammer om weer te horen dat je nogsteeds krast, en hoop echt dat je hiermee wil en kan stoppen...
Waarom hebben jullie allemaal niks met Kerstbomen??? Dat is juist 1 vd leukste dingen van Kerst 😞

Cactus knuffelen doe je maar beter niet. Die strepen we af. (Al heb je soms wel van die vet pluizige cactussen, alleen schijn bedriegt.)

Tja, wat is er toch als je dood bent? The one million dollar question. Wist ik het maar.

Blijf maar gewoon lekker op aarde :)

Vertellen is een goed idee. Gewoon zo: "Ik ben liever dood." Tadaaa. Lekker duidelijk. Kort en krachtig.

Kun je die stomme spullen uit je etui halen? Er moeten alleen maar leuke dingen in jouw etui zitten :):)

Blijf bij ons. Ik kan je niet missen!
Jeez veel mensen online

@Ronald.
Ik heb geloof ik nog ongeveer 10% onthouden van wat je in je eigen topics verteld, maar er zijn gwn zoveel verschillende geloven met verschillende ideën dat ik het l
Allemaal niet meer weet.

Helaas.
Ik heb gewoon geen zin in een moestuin. Ik ben geen planten verzorg mens ( familie trekje )

Ik weet hoe het voelt om te wachten tot iemand weer iets van zich laat horen, en tot die tijd bang te zijn dat iemand miss wel dood is..
Het sloopt je. Ik weet het.

Dat krassen is helaas mijn oplossing tegen al die k*t stress.
Sorry.

@Pin
Ja sorry helaas ik vind bomenknuffelen leuk en zo. En de natuur ook. Maar voor de rest niet echt

Ik weet niet eens echt of ik wel wil weten wat er na je dood komt.
Stel het is fantastich, dan pleegt ineens iedereen zm ( voordeel. Dsn zijn er minder mensen om de aarde te verpesten )

Haha,
Ja jammer. Ik ben niet zo straight to the point.

En alle stomme dingen uit mn etui halen word dan dat ik wel weer wat anders vind..

Haha ik jullie ook niet.
Maar ja. Het risico van hier mensen verliezen omdat ze zm plegen, of wat dan ook, is nogal groot ( denk ik)
Liever geen kerstboom? Ok. Denk er wel aan dat bonsaibomen slingers, kerstballen en lichtjes niet zo fijn vinden. Ik vind het trouwens best interessant om te lezen hoe jij over de wereld denkt. Zo’n formuliertje moeten invullen bij je overlijden bijvoorbeeld, stel je voor 😃 Wie weet mag je voor je reïncarnatie wel een top drie opgeven.

Je denkt er steeds vaker aan het gewoon te zeggen. Yes, doen! Je kan het heel kort houden, zoals @Pin zei. Een briefje is ook een optie. Een mail kan ook. Als je je briefje geschreven hebt, kan je meteen de stomme spullen uit je etui halen. Vervang ze maar door van die kawaii schoolspullen. Daar word je spontaan vrolijk van.
Ik moet toegeven dat ik ook echt geen natuurmens ben hoor. Bomen knuffelen is top. Cactussen zijn top (tot meneer Cactus dood ging :() en moestuintjes ook (mits ze groeien). Daar houdt het op. Oh nee wacht, Kerstbomen zijn natuurlijk ook prachtig. In ieder geval: mij doet je geen plezier met een dagje in de natuur.

De kans om hier mensen te verliezen is sowieso groter, aangezien je ze hier 100% verliest wanneer iemand 18 wordt... En ja, deze site trekt wel wat meer depressieve mensen aan dan het gemiddelde leven. Al zou je dat nog verbazen :8

Stomme spullen uit je etui halen is sowieso een goed idee. Doe er dan allemaal van die leuke gummen in. Die zijn niet scherp :)

Ik zou nog niet eens de ernst zien van een legere wereld. Maar laten we vooral niet allemaal zelfmoord gaan plegen.

Hopelijk horen we weer snel van je,
Gr. Pin
@kenshin
Een top 3 voor reïncarnatie hmm klinkt cool.
1 is Uil denk ik
2. Is eehm. Boom?
3. Jeez. Misschien.. Nee niet weer mens. Doe mij dan maar dolfijn.

Oke. Dat was even nutteloos.
Maar eendags vlieg is ook goed, ben je lekker snel weer dood ( ze leven meer dan 1 dag. Maar dan nog )

Ik weet niet. Ik vind het zo moeilijk om gewoon te zeggen: oja. Ik ben btw depressief.
Ik ben bang dat ze me niet geloven.
En ja. Dat wil ik echt niet.

Ik wil ook eerst alles een beetje op orde hebben in mijn hoofd.
Ik voel me gewoon zo slecht.
En tegelijk voelt het alsof iemand mijn gedachtes heeft verstopt, net als paaseieren. En als ik ze dan eindelijk heb gevonden mag ik ze ook nog op volgorde leggen.
Die sukkel is vergeten ze eerst te nummeren

WAT IS MENEER CACTUS DOOD?
Cactussen gaan toch bijna nooit dood?

@Pin
Vgm zou een legere wereld wel wat beter zijn.
Er zijn te veel mensen, te veel armoede, en te weinig spullen.
Stel je moord de helft van de mensen uit. Meer ruimte, minder mensen om de wereld te verwoesten. Beter.
Maar dan nog, 3 (miljard? )
Mensen blijft veel.
En de wereld blijft slecht en verpest.
Nouja. Er is weinig meer aan te doen ( naast alle fabrieken sluiten, niet meer met het vliegtuig. Geen auto's meer. Geen plastic, andere vervuilende rommel naar de maan sturen. En iedereen gratis survival lessen geven.
Dan gaan er meer mensen dood en de natuur komt hopelijk weer op gang )

Iniedergeval.
Dat was mijn deprimerende gedachte.

Ik kras meer, steeds dieper.
En. Vandaag waren er al 2 die ( echt heeel weinig, je ziet het nauwelijks ) begonnen te bloeden.

Zonder die scherpe spullen in mn etui heb ik een probleem bij sommige vakken,
En mijn ketting is ook nogal scherp.

Nouja, ik leef nog.
En ik heb nog geen afscheidsbrief geschreven.
Dus het duurt wss nog wel even

~Asy
Ik wil niet teveel zeggen. Over wat het zijn.
Omdat je geen ideeën mag geven voor dat soort dingen. En ik wil niet dat ik een waarschuwing krijg.

Tuurlijk is het leven van een eendags vlieg waardeloos, maar het is wel kort, hoewel ik denk dat het voor die eendags vlieg super lang lijkt.

Ik ik weet niet
Volgens mij lijk ik gewoon nog te happy.
Ik zou wel willen dat mijn oude mentor er nog was, zij had me vast beter begrepen.
Maar ik denk dat het ook beter is zo. Er zijn een hoop dingen die ik dan niet gedaan zou hebben.

Ja. Dat is wel fantastisch, gedachten van chocolade.
Hoewel ik ze dan wss zou op eten.

Arme meneer cactus.
Misschien is meneer cactus wel dat nieuwe boompje dat binnen kort ergens in de buurt geplant word, je weet maar nooit.

Krassen is ook niet echt een vooruitgang. Ik stort alleen maar dieper weg.
Het leven van een eendagsvlieg waardeloos? Dat is gewoon gemeen. Voor die vlieg is het misschien een super tijd. Of voor die spin een lekker maaltje. Heel belangrijk.

Ik hoor heel vaak van mensen wanneer ik ze vertel van m'n autisme en depressie van "huh, heb jij autisme? Dat had ik helemaal niet verwacht?! Je merkt het helemaal niet aan je!" En toch geloven ze me allemaal. Schijn bedriegt, zeker bij depressie, want dat masker is vaak een onderdeel van het probleem.

Wel fijn dat het weggaan van je mentor je eigenlijk uit je comfortzone heeft getrokken, maar het is natuurlijk logisch dat je verlangt naar het bekende.

Mijn gedachten opeten. Das op zich niet zo fout.

Ik heb hoop dat meneer Cactus reïncarneert in de Kerstboom die we gaan kopen.

Krassen is inderdaad niet zo goed. Hoe helpt het je precies als je nu al aangeeft dat het je dieper laat instorten?
Boeiend om te lezen waarin jij zou willen reïncarneren. Mijn reïncarnatie top 3:
1. Een kat, zo eentje die een hele dag rustig rondhangt
2. Een vos in Fox Village
3. Geen idee. Iemand een suggestie?

Bepaalde dingen in de wereld zijn inderdaad nogal naar de knoppen. Tijdens een aikidoles is er ons geleerd dat de kostbaarste dingen vaak heel kwetsbaar zijn. Een diamant bijvoorbeeld. Die is heel duur, maar ook heel fragiel. De wereld is ook van onschatbare waarde, maar is ook kwetsbaar. In dit hele heelal is ons planeetje maar iets kleins.

Wat ik soms denk, is dat je een afscheidsbrief zou kunnen schrijven, die je afgeeft, zonder zelfmoord te plegen. In die afscheidsbrief zeg je de dingen die je in je afscheidsbrief zou willen zetten, alleen met het verschil dat je achteraf geen zelfmoord pleegt. Het idee is slechts dat je duidelijk maakt wat er had kunnen gebeuren, en wat er echt in je omgaat. Aan wie zou je die afscheidsbrief geven? Misschien zijn dat wel de mensen waarbij je terecht kan.

Gedachten uit chocolade. Misschien kan je je gedachten laten smelten, en ze dan in leuke vormpjes gieten. Op die manier maakt het niet uit of ze verpletterd en gebroken zijn. Je kan er nog steeds wat van maken.

Ik heb hoop dat meneer Cactus reïncarneert in de Kerstboom die we gaan kopen.
@Pin, ik hoop met je mee. Misschien biedt dat je de kans om meneer Cactus eens goed te knuffelen, aangezien dat in zijn cactusgedaante nogal lastig was.

(Nutteloze realisatie: hoe cool zijn wij dat we woorden als reïncarnatie, chocolade en cactus in één reactie krijgen)
@Pin
Oke inderdaad zonder die eendagsvlieg eet een spin minder, spin heeft honger, spin gaat dood van de honger, spin eet geen muggen meer. Muggen prikken ons.

Oke Lang leve de eendagsvlieg

Krassen helpt meer met van alles afleiden. Naar die snee. Naar die pijn. En ja. Meer pijn = minder stress en depressief gevoel.

@Kenshin

Ik zou wel moe worden hoor. De hele dag dood worden geknuffeld door mensen.

Nouja. Dolfijn in het dolfinarium is niet veel beter...

Wil jij als 3 niet ook boom worden?
Of vlinder, die kunnen lekker vrij rond fladderen.

Alz de aarde zo klein is. Bedenk dan eens hie minuscuul mensen zijn.

Shit. Als ke bedenkt dat mensen nou laten we eens zeggen 300 miljard keer kleiner zijn dan de aarde.
De aarde is ook nig 100 miljoen keer kleiner dan de zon. MIJN GOD. DE ZON IS OOK MASR EEN STIPJE IN HET HEELAL. het helal is inmens.
Er moet ergens anders leven zijn. Het kan niet anders
Zou het daar beter zijn dan hier?
( oke we dwalen af )

O leuk gedachtes van chocolade!
Ehm dan wil ik een bonsai boom gedachte. En ehm o ja een uiltje!
En ja een hele grote smiley van chocola ?
Jaa dat wil ik

@Kenshin
1. Inderdaad nogal nutteloos. Chocola, cactus en Reïncartatie...
2. Tegelijk ook wel gaaf.
Wacht ( dit is absoluut nutteloos. )
Kan je ook reïncarneren als chocolade cactus?


Oke nu meer nuttige dingen.
Ik ben hoopeloos. Ik was mijn snij spul thuis vergeten.
Weer 3 nieuwe dingen gevonden die praktisch gezien genoeg pijn doen.

En ik heb een van mijn vriendinnen verteld dat ik depri ben en kras.
Ze is zelf ook depressief geweest. Dus ze begreep me best goed.
Nu alleen nog, mijn andere vriendinnen, mijn nieuwe mentor, mijn ouders en Mijn afdelingsleider te gaan...

Ik was vandaag duidelijk happiër.
Ik heb niet 3 verschillende zm manieren bedacht ?

Ik hoop dat alles goed komt
( btw ik heb die vriendin beloofd dat ik zou stoppen met snijden. Ik ha het maar proberen )

~Asy

Reageer