Vraag

TRIGGER WARNING - Zelfverminking en tekenen met bloed

  • 13 October 2023
  • 5 reacties
  • 136 Bekeken

Reputatie 2
Badge

TRIGGER WARNING: zelfverminking & bloed.

Hoii,

Ik heb weleens nagedacht om te gaan tekenen met mijn eigen bloed. Ik doe al het opzettelijk verminken van mijn eigen lichaam. Maakt mij dat mentaal gestoord? 


5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Heee, wat naar voor je :(

En nee hoor dat is helemaal niet raar, ik heb dat zelf eig ook wel eens gedaan en heb eerlijk gezegd ook de neiging om dat te doen mr voel me raar. Ben eig wel blij dat ik niet de enige ben :)

Xx 

Reputatie 7
Badge +11

Hey @Lunachan,

Erg dat je aan sh doet! Het is het beste om het tegen je mentor of een ander vertrouwenspersoon te zeggen. Natuurlijk kan je ook altijd bellen/chatten met de KT.  Dat je wilt tekenen met je eigen bloed, dat moet je echt niet doen! 

Groetjes, @Monkeyboy08

Reputatie 7
Badge +14

Ik ben het helemaal met je eens! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 6
Badge +3

Hoi.

Ik denk er best wel vaak over na. Ik denk niet dat het je mentaal gestoord maakt. Kun je hulp zoeken bij iemand die je kent of iemand op je school het wordt er echt beter van en ik snap dat het spannend kan zijn maar als je het niet doet ga je je alleen maar slechter voelen.

Groeten…

 

Een deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Reputatie 2
Badge

persoonlijk vind k van niet en klinkt eigenlijk best leuk om eens te doen, maarja ik ben vgm toch mentaal gestoord dus idrk

Reageer