Skip to main content

trigger warning: Sh/zb

• May 24, 2025
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Hee, ik ben Nikki en ik wou even een tekst schrijven over hoe ik me voel.

Ik heb echt een KUT leven. Moet ik het even spellen? K-U-T  een KUT leven. Mijn moeder haat me, mijn vader. Iedereen haat me. Mijn klasgenoten pesten me volop ondertussen ik hun nooit iets heb aangedaan HEEL KUT.

Mijn leven valt ook gewoon volledig uit elkaar en ik weet niet meer hoe tf ik verder moet, dus dan maar ***************. Dat lijkt op dit moment de enigste oplossing, maarja

ZOMER

Bij de Zomer is het wel super irritant met zwemmen enz en dit word dus ook echt een KUT zomer

Alles valt weer de diepte in en het enigste wat helpt is 

muziek muziek muziek muziek en nog eens muzi3k

Laten we het erop houden dat mijn leven KUTTTTT is

K-U-T

3 reacties

Chloétje
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • May 25, 2025

dat is kut… maar dat is niet de enige manier, praat met iemand of denk aan leuke dingen

liefs,

chloé

Claire N
Forum|alt.badge.img+3
  • Kindertelefoon
  • May 25, 2025

Hoi Vaatwassertje

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

groeten Claire

De Kindertelefoon

clownsvisje
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • May 27, 2025

Hey

Als je je

dat is kut… maar dat is niet de enige manier, praat met iemand of denk aan leuke dingen

Chloé heeft gelijk. Je zou je eigen momentjes moeten maken, of als het even niet meer gaat je op iets afreageren, zoals je hier ook deed. Ikzelf word ook veel rustiger als ik alles even opschrijf enzo. Je kunt een hobby zoeken en die net zo vaak doen tot het lukt. Misschien wel expres een supermoeilijke, zodat je aan weinig anders denkt. Blijf het wel leuk vinden natuurlijk!

Probeer misschien ook een echte vertrouwenspersoon te vinden. En weet je, iedereen zegt wel dat online vrienden maken gevaarlijk is, maar als je voorzichtig bent of het nodig helpt, is het oke hoor. Praten gaat voor mij veel makkelijker online dan in het echt, en het voordeel aan een vreemde is dat die persoon nog niets over je weet. Geen vooroordelen of iets, gewoon steun. 

Veel succes