Skip to main content

trekken aan haar

• February 20, 2025
  • 4 reacties
  • 78 Bekeken

Hoi,

Ik heb vaak een soort urge om mn haren te trekken. Ik zit vaak aan mn wimpers en wenkbrauwen en zelfs aan mn hoofdhaar. Soms trek ik ze eruit, en ik haat mezelf daarvoor. Hebben jullie dit ook en hoe kan ik het stoppen?

4 reacties

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • February 20, 2025

Hoi ​@eendje ,

Wat naar, en goed dat je dit wil stoppen.

Zelf doe ik dit niet maar ik las een boek waar iemand dit deed dus je bent vast niet de enige!

Misschien kan je een stressbal knijpen of youtube kijken (er zijn een paar youtubers die me echt helpen) 

Ik ben er voor je

-armydreamerss 

• February 22, 2025

Hoi,

Zelf heb ik dit niet, maar ik heb op youtube gehoord van een picky-pad, een soort antistress speelgoed dat is ontwikkeld voor mensen die een neiging hebben om haren of huid uit te trekken. Het dient als een soort alternatief, want je bent dan bezig met kraaltjes uit een rubberen pad uit te plukken.

• April 29, 2025

Ik ben er achter gekomen dat ik dit doe als ik nerveus/zenuwachtig ben of als ik me niet op m'n gemak voel. Nu gebruik ik sieraden waar ik aan frummel en trek ik niet meer aan m'n haar! Ik hoop dat andere mensen dit lezen en gebruiken:))

Groetjes 🐥

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii ​@eendje ,

Fijn dat je dat nu doet! Misschien kan het helpen om wat je op een gestresst moment voelt op te schrijven en er dan een propje van te maken of gaan verscheuren? Hopelijk wordt het snel weer wat beter. ♥️

Liefs ♥️