Vraag

trek het niet meer in groep jeugdzorg

  • 8 July 2022
  • 0 reacties
  • 68 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Halo ik noem me zelf effe piet  

 

Um halo ik ben piet en ja ik woonde dus eerst in een pleeg gezin en woonde daar 6 jaar tot ik en mijn pleeg ouders het niet meer aan konden. we haden veel te vaak discussies en ruzie vanuit jeugdzorg hielp er iemand dat was mijn begeleider, die was wel heel aardig maar ja ik ging samen met mijn pleegouders een therapie starten om het tusen mijn en hij pleegouders te redden. uiteindelijk heb ik in een ruzie gescheeld dat ik weg ging en niet meer daar wouw woonen. ik ben na een Klijn jaartje en lange zoektocht iets gevonden een groep en dat was wel effe wat voor mij. ik ging daar op gesprek en zo om Alie uit te leggen en een rondleiding kreeg enzo. uiteindelijk heb ik nee gezegd maar toen ineens een weekje later moet er een afspraak worden gemaakt binnen een halve week om te gaan verhuizen ondanks dat ik nee het gezecht. Ik heb zeker bij 6 andere huizen nee gezecht en somige was het geld er niet voor maar ik moest mee werken en heb zeker heel snel al weg. ik ging daar woonen en werd df gezet door me oude pleegvader en die ging toen alles was uit ge pakt gelijk weg. Jammer wel maar de eerste dag was het gelijk raak iedereen begon te schelden en allerlei woorden en ik hat aan gegeven na een weekje dat ik gelovig was en graag wouw dat ze stopte maar dat deden ze niet toen vroeg ik het aan de begeleiders of ze er wat aan woude doen maar dat deden ze niet en zaten me verbaast aan te kijken. die begeleiding hier scheld zelf ook en ze willen zelf ook niet stoppen naar ik liet dat maar achter en ging vederen maar toen werd mijn box gestolen. btw ik heb altijd een hele grote box bij me onderweg op me werk en op straat ik loop ook heel veel en zet dan altijd muziek aan hardstyle of iets vergelijkbaars. ook soms metal en toen na veel moeite heb ik m trug ge kregen ik ben trouwens op 1e kerst dag uit huis gezet bij mijn moeder. we heden een heele grote ruzie zo als heel vaak en toen ik naar een pleeg gezing ging kreeg ik een telefoontje en een kleine boxje en uiteindelijk kocht ik zelf een box van jbl en elke dag uur van me leven luisterde ik muziek hardstyle vooral en ik word daar heel rustig van. Ik kan veel agressie daar in kwijt nu na 4 boxen loop ik met een box van jbl rond die 7.5 KG is aan mijn zij met een chouderband en het kan me niet schelen wat mensen van me vinden. ik draag ook veel vrolijke Hawaï blouse met veel kleuren  en een zonebril het liefst om wat positiever in me schoenen te staan. ik loop ook heel veel liever dan uit ben ik loop dan vaak mijn afgelegen plekken wat ik liever niemand wel lastig vallen met mijn muziek. dat vind ik wel zo sociaal van me zelf en loop ook vaak in de natuur daar kan niemand je storen. maar ja daar na hat iemand het pinnetje uit de brandblusser getrokken en kreeg ik de schuld en moest betalen. na dat weet ik bedreigd met een mes daarna met een pistool en nog veel meer. ik heb uiteindelijk na veel sparen en werken een gaming pc gekocht van 1700 euro maar ik blijk geen toegang te geven tot een internet kabel. in mijn kamer maar wel en andere kamers van andere kinderen hier en ja dan zit ik hier met zoon pc waar ik niks mee kan. en kan me dus niet trug treken. als er iets is wat wel nodig is voor mij ik heb trouwens heel veel werk en wil nog meer werken. ik werk nu ongeveer 35 a 40 uur en wil daar 50 van maaken ik ben trouwens 16 .. ik werk graag ik doe dat zedat ik dan niet tuis hoef te zijn. maar ik wil ook zo snel mogelijk op me zelf wonen maar me moeder doet moeilijke en de begeleiding hier ook. maar bij dat werk helpen ze me ook en als ik hulp nodig heb geven ze me hulp dat vind ik heel fijn. ik voel me meer tuis bij me werk dan bij mijn huis. dat wind ik ijgelijk niet normaal ja ik heb nooit ruzie of discussies op me werk en zo maar mijn baas vraag of ik meer kan werken omdat heel veel collegas op vakantie gaan en vraagt of ik 6 dagen in de week maar ik wil langere dagen en niet meer dagen want ik wil gaag naar me moeder en vader en vrienden als ik ze heb want ik heb het gevoel dat de zogenaamde vrienden die ik heb niet echt vrienden zijn en kan geen echte vinden. maar nu komt het ik ben net vandaag na me werk natuurlijk voelde ik me ziek en ja dat komt zeker niet uit met me werk en ja ik kan me moelijk ziek gaan melden als er niemand is di le kan inhalen we hebben personeel tekort  zegmaar. ik krijg nu na vandaag 7 euro per uur en heb vandaag 1 euro loon verhoging gekregen ben daar blij om. maar ja als ik mijn werk goed doe dat doe ik nu ook zecht hij maar als ik mij ga ziek melden dan ja kan ik wel verwachten dat het weer omlaag gaat. ik weet niet of ik me ziek wil melden en ja veder met mijn woonsituatie ook niet. want ik wil hier zo snel mogelijk weg en dat lukt hier omdat niemand het daar mee eens is ik. Ik weet niet precies waarom maar ik dacht dat het wel handig zou zijn om het hier neer te zetten zodat ik geholpen kan worden met mijn leef en woonsituatie van mij.


0 reacties

Geen reactie

Reageer