Hey,
ik ben een jongen van 15 jaar, en hier komt mijn verhaal.
Ik heb al ongeveer 3 jaar problemen op school, betrokken bij ruzies en vechtpartijen.
Ik ben van marokkaanse afkomst dus mijn ouders reageerden er heel pittig op als ik bijvoorbeeld geschorst was of dergelijke.
een paar maanden terug begonnen de echte problemen, ik ben meer zelfstandig geworden en ben dingen terug gaan zeggen, daardoor escaleerden de ruzies en liep ik altijd weg, ik heb last van agressieaanvallen, hyperventilatie en adhd, dus voor mij is het heel moeilijk om in zo een ongemakkelijke situatie een gesprek te kunnen starten, 2 maanden terug was er een erg grote ruzie thuis en ben ik weggelopen, ik ben 3 dagen later gevonden en ben met geweld aangehouden door 5 agenten, ik heb een knuppel gekregen tegen me maag aan en ben gevloerd, waardoor ik met me hoofd tegen de stoep aan kwam, daardoor heb ik een hersenschudding opgelopen, daarna ben ik naar een cel gebracht voor 6 uurtjes, geloof me, dat was een hel. Opeens kwam er een agent binnen en hij zei " We gaan je naar een open instelling brengen '’, ik was gevoelloos en keek rustig voor mij, ik besefte niet wat er allemaal aan de hand was, had een hersenschudding, me hele gezicht onder bloed en krassen. Ik ben op de instellingen gebleven voor 28 dagen, ik ben depressief geworden en begon mezelf diep te snijden, ik begon met roken, blowen en drinken, ik dacht dat dat de oplossing was, mijn krassen op me arm zijn littekens geworden en ik draag het me hele leven mee, ik woon nu bij me tante waar ik me erg alleen voel, ik heb tallen keren zelfmoordpogingen gehad, paracetamol overdosis , me pols proberen open te snijden en mezelf proberen neer te steken, ik begrijp nog steeds niet wat er allemaal aan de hand is omdat ik het nog niet eens besef. ik was een jongen van 14 jaar, bang, verdrietig, gekwetst en naïef, daar hebben veel jongens misbruik van gemaakt. Ik hoop oprecht dat jullie me gevoelens begrijpen en we elkaar kunnen steunen!!
Veel liefs!