Skip to main content

toen ik 7 jaar was zat ik op omegle en toen hebben er meerdere pedofiele mannen misbruik van mij gemaakt en ik weet niet hoe ik hiermee moet omgaan, ik denk hier zeer vaak aan en het doet mij oprecht pijn en ik weet

niet hoe ik deze pijn moet stoppen

 

alvast bedankt voor de hulp

 

Hey anoniem1903884,

Wat verschrikkelijk dat dat gebeurt is!

Ik snap dat het heel erg pijn kan doen en het zal niet in één keer weg gaan. Ik het met iemand bespreken. Als je wil je ouders, maar als je dat nog niet wil je mentor of vertrouwenspersoon of een vriend(in). Zij kunnen je vast wel helpen en je steunen met je trauma!

Zelf heb ik ook een trauma gehad en weet ik dat hoe langer je wacht hoe erger het wordt. Om het makkelijker verdraagbaar te maken kan ik een EMDR behandeling aanraden. Het helpt om het trauma te verwerken. Ik heb er in ieder geval een goede ervaring mee. Je kan het bij een psycholoog of huisarts vragen. Zij weten vast hoe je dan verder kan.

Je hoeft je ook niet te schamen als je je schaamt, want jij er niks aan doen!

Groetjes iemand.


Hallo anoniem, 

Wat erg voor je, pedofiele mannen zijn sws niey heel fijn.

Ik zou dit zeggen

1. Eigen schuld, volgensmij heeft omegle een leeftijds beperking of op zijn minst een waarschuwing, op je 7de ben je erg kwetsbaar en daar hebben die mannen misbruik van gemaakt. Je bent nu minstens 5 jaar verder als je dit zo veel pijn doet raad ik je aan om naar een psycholoog of je ouders tegaan. Suc6

Bigbrother


Big brother helpt niet hé deze reactie.... 

 

Kijk je was jong en het gebeurt gwn ik ben ook op.omegle.geweest en ik zag een je weet wel en traumatiste en dit klinkt gwn raar maar in groep zes ging ik.naar de wc op school en een kindje ging me volgen jongen ikmmeisje en  zie hem.opeens.zijn.broek.af doen en dichter bij komen en ik zeg wat doe je ieuw en snapt niet wat er gebeurt  gelllukkig kwam er een andere jongen binnen en redder mij maar dat had anders kunnen worden  en jouw ervaringen zijn  veel heftiger . En ik wou zeggen je bent al zo sterk dat je hier over praat en je hulp zoekt ik wou zeggen blog die gaan en je weet al dat je een sterke vrouw bent en keep swimming


Reageer