Vraag

Trauma door ex

  • 14 January 2024
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hoi meisje hier 

Ik heb een tijdje geleden een vriendje gehad alleen heel wat dome keuzes gemaakt. Ik heb me laten dwingen tot dingen waar ik niet klaar voor was. Ik was 15 en 3 weken lang zwanger geweest… ik heb me vaak ik m’n buik geslagen waardoor m’n buik gewoon blauw was alleen dat was waar ik het voor deed namenlijk een miskraam hebben gehad. 
 

nu hoorde ik van de week in 1x dat m’n ex een ander meisje misbruikt en een aansteker onder haar keek heeft gehouden enzo. Alleen ik weet niet wat ik er mee moet. Ik heb er elf best een trouwma aan over gehouden en praten met ouders gaat niet.

 


3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Ohnee, wat heftig :(

Dit is echt echt niet oké! Ik zal echt de politie bellen en hem aangeven, want dit is aanranding. Ik snap het als je dat niet durft, maar jij kunt voorkomen dat hij het ook nog bij anderen doet en een aansteker onder iemands keel houden is ook echt niet oké.  Wat hij doet is gwn echt vreed. Een 15 jarige hoort niet zwanger te zijn. Wat vervelend dat je dit moet meemaken…

Ben dus pls de politie en zoek hulp🩷 je bent niet alleen❤️‍🩹

Xx

Reputatie 1
Badge

O shit. Wat jammer dat dit is gebeurd! Laat dit mensen weten en als je sterk genoeg bent ga dan naar de politie!!! Misschien is contact zoeken met dat andere meisjes ook geen slecht idee? Samen sta je sterker.

Reputatie 4
Badge +2

Hi @naome111 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. We willen je graag laten weten dat je De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur kunt bellen (0800-0432) of met ons kan chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Wij zijn er voor je!

Je staat er niet alleen voor. 

 

Liefs,

 

Roos 

De Kindertelefoon

Reageer