Skip to main content

Hoi ik ben 13 jaar oud en ik ben vorig jaar aangevallen door 2 pitbulls (honden)

Het begon allemaal dat ik bevriend was met een meisje, niet voor heel lang (4 maanden).  We spraken soms af, maar elke keer waren we bij bij thuis. op een dag vroeg ik of we een keer naar haar huis konden gaan. Eerst deed ze heel vaag maar uiteindelijk gingen we naar haar toe, ze woonde heel dichtbij dus ik ging lopend naar haar huis toe.

Ik kwam bij haar huis aan en hing me jas op toen vroeg ik aan haar waar haar honden waren. ze riep ze gelijk naar beneden. Dus vervolgens springt er een naar me en bijt me in me in mijn keel. Ik probeerde me af te weren met mijn armen en benen, vervolgens komt de andere hond er ook bij. (ik was bij de ingang van de deur dus ik kon niet weg) Ik ren naar de keuken, maar dat had ook weinig zin, ik rende teug en zag een deur dus ik ging daar door (de wc) deed de deur dicht en zei tegen het meisje dat ze die honden weg moest halen, en ze deed het. Ik deed mijn handen op mijn gezicht en zag allemaal bloed op mijn handen. Ik liep naar huis en riep mij broer die mijn vader belde. Mijn vader en ik gingen dus naar het EHBO. Al mijn wonden werden schoon gemaakt en ik kreeg een prikje. Ik had op mijn gezicht 5 beten, 2 op mijn keel die heel diep waren, 3 op mijn armen + 2 spier kneuzingen, bij mijn buik 2 en dicht bij mijn geslachtsdeel was er een stuk vlees weg. Na een uur gingen we gelijk naar het politie bureau en aanklachten gedaan, foto’s gemaakt, verhaal verteld etz… 

Na de aanval werd een van die honden ingeslapen omdat het zo erg was, de andere niet. Ik werd uitgescholden door dat meisje en de moeder voor een lange tijd. Had regelmatig heftige paniekaanvallen. Ik ging ook naar therapie, maar dat werkte niet voor mij. Ik merkte ook dat  er niemand er echt voor me was en ik er alleen voor stond, tegen me ouders zei ik niets omdat de steeds zeiden dat het zou slijten en meer niet. Tot de dag van vandaag heb ik nog steeds paniek aanvallen, angst en depressie.

Dank je wel voor het lezen als je zo ver bent gekomen. 

 

Ik snap het wel als je zo erg geschroken bent tis ook heel erg als je helemaal bloed en pijn hebt ik heb een tip wat waarschijnlijk lastig zou zijn voor je maar je kunt het proberen ik zou is een keer aan iemand vragen of je hun hond mag aaien maar wel een kleine dan ik weet het is moeilijk maar ik zou nie willen dat je op straat bang bent om te lopen bijv als er een hond komt en er zijn wel mensen voor je alleen mischien niet in jou omgeving dat hebben veel mensen het gevoel die elkaar juist goed kunnen helpen ik hoop dat je een keer een klein hondje kan aaien en dat je trauma in ieder geval zakt het hoeft trouwens niet het is een tip. Succes <3

Groetjes-Maris :)


Reageer