Transgender ftm naam

  • 25 April 2019
  • 2 reacties
  • 526 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi allemaal! Ik ben Kaylee en ben een meisje van 14 en wil graag een jongen zijn, mn ouders enzo weten het nog niet maar mn mentoren wel. Maar hebben jullie wat voorbeelden voor namen? Lange namen zijn niet echt van toepassing wat ik heb al een lange achternaam. Maar stel mag ze natuurlijk altijd achterlaten want misschien vind ik het wel leuk๐Ÿ˜‚ dus laat maar wat leuke namen achter dus ja๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘Œ๐Ÿผ

2 reacties

Hoi!

Ik ben zelf wss ook transgender ftm, maar ik ben daar nog niet echt over uit. Ik heb in ieder geval al wel eindeloze google rondjes gedaan op babynamen sites ๐Ÿ™ƒ

Er zijn zo veel namen, ik denk niet dat ik precies de goede ga noemen. Ik denk dat je die zelf moet vinden.

Ik ben begonnen met kijken naar namen die beginnen met dezelfde voorletter als de naam die mijn ouders me hebben gegeven. Dat lijkt me gewoon handig. Zo verklein je het zoekgebied al aanzienlijk.

Verder kun je ook bedenken welke namen je gewoon mooi vindt. Denk je daar wel eens over na? Okรฉ, dit is een beetje vaag, maar idk, ik heb gewoon wel een paar namen in m'n hoofd die ik gewoon leuk vind.

Je kan ook nog kijken naar namen die lijken op je huidige naam. Je heet nu Kaylee, dus Kai of Kay is bv een jongensnaam die lijkt op je huidige naam. Lee ook.

Verder zou ik je ook gewoon aanraden om veel te googelen op babynamen enzo. Vraag je vrienden en je omgeving welke namen zij mooi vinden voor jou.

Overhaast het niet en wees ook niet bang om je naam te veranderen als je dacht de juiste gevonden te hebben. Je hoeft namelijk niet per se uit te komen met een nieuwe naam of meteen de juiste naam te hebben.

Ik hoop dat dit iets heeft geholpen!
Gr. Pin
Hey!

Wat een spannende zoektocht voor jou zeg!
De tips die Pin je gaf lijken me al heel erg goed!

Sommige ouders kiezen ook twee namen (een jongens-en meisjesnaam)voor ze het geboortegeslacht van hun kindje weten. Misschien kun je daar eens naar vragen? (je hoeft ze dit daarom niet te vertellen, het is best een normale vraag.)

Varianten als Kay, Kai of Lee lijken me inderdaad ook heel tof!

Probeer je vooral niet te overhaasten. Als je een naamgevonden hebt waar je een goed gevoel bij hebt, stel het dan ergens als gebruikersnaam is, of laat je vrienden je zo noemen als bijnaam of...
Op die manier kun je zien of het je bevalt als je het wat vaker gebruikt.

Groetjes
Lot

Reageer