Skip to main content

Heeey

Ik ben momenteel op trainingstage met mijn club maar hey gaat niet zo goed... Ik heb daarstraks een training niet meegedaan daardoor maar mijn trainster dacht dat het ging om fysiek en ik ben gwn daarin meegegaan omdat ik niet wist hoe te vertellen dat het dat niet is. Nu weet ik niet of en hoe ik kan vertellen dat het mentaal niet helemaal goed gaat.

Heyy @Girlll,

Lastig dat je je mentaal niet fijn voelt.. Als je niet goed weet hoe je het moet zeggen kan je je gevoelens misschien opschrijven? Misschien lukt het je wel om het aan je trainer te vertellen door hem een brief te geven waarin je je gevoelens uitlegd. Lijkt dat je een goed idee?

Liefs van ItsJustMe <3


Ik weet niet ik kan het opzich wel proberen maar ik denk dat ik dat al helemaal niet durf afgeven


Hey @Girlll ,

Ik vind het echt vervelend voor je dat je je zo voelt…

Dat idee van @ItsJustMe  vind ik goed en sluit ik me bij aan, 

je kan het briefje ook ergens leggen waar alleen zij komt als dat kan of gewoon net voordat je weg gaat en dan gewoon meteen weg gaan? Ik snap dat het moeilijk is om het briefje te geven maar weet dat je uiteindelijk wel het gesprek moet aan gaan want waarschijnlijk gaat ze heel erg schrikken, 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

 

Veel liefs van @everythingisok <33


Reageer