Skip to main content
Vraag

toxic vriendin lult weer is

• May 3, 2026
  • 2 reacties
  • 37 Bekeken

Forum|alt.badge.img

hee

Ik had op de basisschool een hele toxische vriendin (“Aardbei”) die zichzelf sneed en mij manipuleerde om dat ook te doen. Ik zat toen met twee vriendinnen en er was veel drama; achteraf waren we allemaal niet echt gezond in hoe we met elkaar omgingen.

Nu heb ik weer gedoe met die meiden. Die twee zijn close en hebben zich samen tegen mij gekeerd en sturen gemene berichten over mij.

Mijn vriendin (“Stopcontact”) wilde het voor mij opnemen en hen aanspreken en daarna blokkeren. Maar Aardbei heeft haar toen verteld over het snijden, alleen wel verdraaid. Daardoor ben ik nu bang dat dat verder wordt doorverteld, omdat Stopcontact niet altijd goed is in geheimen bewaren.

nu hopen dat Aardbei t nie ziet hahaha

doeiii

2 reacties

Forum|alt.badge.img

sorry vergeten bij te zetten mr heeft iem tips ofz 

Xx

35 Bomen
Forum|alt.badge.img+1
  • Praat goed mee
  • May 3, 2026

Hoiiiii,

Je zit echt in een kut situatie man, helaas zijn er op deze aarde (te) veel slechte mensen. Er is niks wat je hier  echt aan kan doen behalve mentaal ijzersterk blijven en gewoon wachten.  MAAK WEL SCREENSHOTS VAN ALLES !!!!!!. Die kan je later gebruiken voor aangifte te doen. Over dat met je vriendin, als ze echt een goede vriendin is houd ze haar mond wel en anders gewoon een vinger opsteken, omdraaien en verder gaan met je leven.

Succes en veel sterkte,

Moge het geluk je goed gezind zijn.

Vriendelijke groet 35 bomen