Skip to main content

Heey Nina hier,

Ik zit ergens mee en ik vroeg me af of meerdere mensen dit probleem delen. Als ik mijn tong poets, ga ik snel kokhalzen. Ik voel me hier onzeker over en zoek wat steun van mijn medetongpoetsers. Alvast bedankt!

Groetjes Nina

Heel normaal hoor. heb ik ook. Ik ga dan steeds ietsje dieper en dan zeg ik van nee het lukt wel Ellen enzo :)  maar het is echt niet gek. Ik ken het wel. geen zorgen !  En als t een keer niet verder wil dan ga je tot zo ver als je dan wilt. Helemaal niet erg toch. Het is jouw lijf en jouw mond !

Lieve groetjes Ellen -xxx-


Heel normaal hoor. heb ik ook. Ik ga dan steeds ietsje dieper en dan zeg ik van nee het lukt wel Ellen enzo :)  maar het is echt niet gek. Ik ken het wel. geen zorgen !  En als t een keer niet verder wil dan ga je tot zo ver als je dan wilt. Helemaal niet erg toch. Het is jouw lijf en jouw mond !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Dankjewel Ellen! Nu maak ik me iets minder druk.

liefs nina


Heel normaal hoor. heb ik ook. Ik ga dan steeds ietsje dieper en dan zeg ik van nee het lukt wel Ellen enzo :)  maar het is echt niet gek. Ik ken het wel. geen zorgen !  En als t een keer niet verder wil dan ga je tot zo ver als je dan wilt. Helemaal niet erg toch. Het is jouw lijf en jouw mond !

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Dankjewel Ellen! Nu maak ik me iets minder druk.

liefs nina

Heel graag gedaan Nina ! Als je een keertje kunt wil je dan mij helpen en mn gedichtje beoordelen ? :blush::blush:  das een topic van me. Hoeft niet hoor maar misschien kun je es een x kijken. Nou veel liefs iig van Ellen -xxx-


Reageer