Skip to main content

toch weer slecht

• July 27, 2025
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Hey, toch weer terug. Dus een samenvatting: heb een superleuk vriendinnen clubje (K, P, D) en K is m’n best vriendin. Veel sleepovers en afspreken Superleuk enz. En daar ben ik ook heel blij mee. Maar de laatste 2 maanden gaat het soms weer slecht. Iedereen haat me op school en sport. En ik heb het gevoel dat ik faal. En als ik er nog een x doorheen moet kan ik dat echt niet. K heeft ook shit met vriendinnen en ik ben bang dat ik straks weer alleen ben. Ik weet niet wat ik moet doen. 

sorry 

xx

3 reacties

• July 28, 2025

Ja als K echt een goede vriendin is laat ze je niet in de steek en als ze dat wel doet is ze fake ik probeer altijd zo te denken liever 0 vriendinnen dan fake vriendinnen en je vriendschap met P en D gaat toch goed

Claire N
Forum|alt.badge.img+3
  • Kindertelefoon
  • July 28, 2025

Hoi Weesjezelfxxx

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Claire De Kindertelefoon 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • July 30, 2025

heyy wat vervelend joh. misschien kan je het er met K (en de rest van je vrienden) eens over hebben? wellicht herkennen ze zich wel in jouw verhaal