Skip to main content

Hallo lieve allemaal,

sinds gister heb ik een account aangemaakt op het forum. Ik zit nu al een tijdje diep in de put, (Maar dat is voor een andere keer) Wat ik wilde zeggen: Voordat ik hier kwam voelde ik me heel erg alleen, maar ik heb al heel wat verhalen hier gelezen. En nu voel ik me minder alleen omdat ik nu weet dat anderen ook over dezelfde dingen nadenken en dezelfde dingen voelen, die het begrijpen en advies kunnen geven, en vooral dat jullie het serieus nemen, steeds als ik tegen mijn beste vriendin zeg dat ik niet lekker in mijn vel zit ofz mompelt ze iets van 'hmm', dan vraagt ze niet wat er is en veranderd van onderwerp. Dus ik praat niet met haar over dat soort dingen, maar ik kan het verder ook nergens anders kwijt. Behalve hier, en daar ben ik blij mee.

 

Groetjes Zonsopgang (betekenis van de naam Aurora)

Heyy @Aurora,

Wat fijn om te lezen dat je je wat minder eenzaam voelt door het forum! Wees altijd welkom om je eigen verhaal hier te delen wij zijn er altijd voor je hier om je te helpen en te steunen!❤️

Liefs van ItsJustMe <3


Hoi,  wees welkom hier!  Het is inderdaad fijn om hier te merken dat andere mensen ook allerlei vragen hebben en met dingen zitten waar je zelf ook mee zit. En dat je goede tips en adviezen krijgt en veel lieve reacties. Ik snap je gevoel en ik hoop dat je nog veel aan het forum hebt en steun krijgt. En ook andere kids kunt helpen! 😘

Groetjes liefs Tartan X 


Reageer