Vraag

tjah wat moet ik

  • 13 June 2019
  • 4 reacties
  • 98 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
dus ja hii ik ben depressief enne ik voel me niet veilig thuis niet omdat mijn ouders me slecht behandelen maar ik ben bang voor mezelf en heb een hoop fobieën. ik heb mijn ouders heel vaak verteld hoe ik me voel maar ze geloven me niet en denken dat ik gewoon aandacht wil. ik heb een hele hoop sneeën op mn linker onderarm en ik zie er eigenlijk iedere dag tegen op om naar huis te gaan omdat ik alleen maar ruzie heb thuis. ik kan letterlijk niks goed doen. mijn cijfers zijn niet goed genoeg en als ik iets voor iemand doe dan is het altijd verkeerd.

4 reacties

Ik zou een vertrouwenspersoon zoeken op school/werk en het daar aan vertellen misschien kunnen hun je wel helpen en hebben je ouders je arm wel eens gezien als ze het niet geloven?? En je kan ook zelf een afspraak met de huisarts plannen dan weten je ouders dr niks vanaf en kan je alsnog hulp krijgen suc6

groetkes
Hee! Sorry voor late reactie.. maar ik probeer op iedereen te reageren want ik wil jullie alleen helpen. maar oke.. ik wil als eerst zeggen probeer een vertrouwenspersoon op te zoeken.. op school of op je werk.. of iemand anders in vertrouwen te nemen.. je kan ook met je huisarts praten.. maar probeer er over te praten! Stay strong xx
Stop met jezelf snijden dat is niet leuk! Het lost je problemen niet op. Vervelend dat je ouders je niet geloven, maar misschien weten ze gewoon niet zo goed hoe ze er mee om moeten gaan. Als je niet zo goed weet met wie je er over moet praten, zoek dan is ene vriendin op of chat met de Kindertelefoon of met de GGD.
Hii ,
Snijden is geen oplossing , ik merk dat je ouders je niet begrijpen. Daarom zou ik zeggen stap naar een leerkacht , leerlingenbegleiding ofzo als je dat niet wil doen. Kan je altijd naar de huisdokter stappen die hebben ook beroepsgeheim samen kunnen jullie dan naar een oplossing zoeken. Hiervoor moet je ouders ook nie aanwezig zijn.
Veel geluk alvast
Groetjes x

Reageer