tja en dan is je vriendin boos op je (denk ik)

  • 9 May 2024
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hoii ik ben er weer, dus nog over die vriendin. ik heb geprobeert om te praten maar ze skipt zo hard. ik heb gezegd wat ik denk enzo over alles en ik heb gewoon een heel verhaal getypt. dit heb ik gestuurd. De namen laat ik weg en andere dingen die nvt zijn ook. 

Hey [...], ik wilde toch nog zeggen wat ik vind. Zoals het nu gaat vind ik het kut en ik wil het zo zo zo graag weer hebben net als eerst. Ik mis dat gewoon heel erg en ik denk dat dat en misschien ook jaloezie mij met dit gesprek een beetje heeft laten overstromen om het zo te zeggen. Ik baal gewoon heel erg. Ik en [...] hebben allebei een beetje het gevoel dat we buiten de groep worden gelaten en dat speelt denk ik ook mee.  Ik hoopte in de bus al dat we konden praten en daarvoor ook al maar dat was er niet van gekomen wat ik ook wel snpate Toen ik was weggegaan had ik er ee beetje spijt van maar ik dacht toch, in de bus komt het vast wel goed. Dat was helaas niet zo en sinds dien zit ik er nog meer mee. Ik had de avond voordat we naar walibi gingen zo zo zo veel stress van wat nou als ze niet meer met me wil praten enzo. Ik heb toen alleen maar gehuild en gepraat met [….]en die zij ook van je moet gewoon met [...] gaan prate in de bus en dan komt het echt goed.  Nou heb ik mezelf ook voor genomen sinds toen dat ik mezelf er gewoon maar overheen moest zetten enzo en dat ik me aanstelde maar eigenlijk wild eik het gewoon zo ontzettend graag uitpraten. Ik wist geen eens wat ik moest zeggen. Ik heb naast jou [...]en [...] niet echt iemnad in de klas. Ik zat daarom ook vaak alleen in de les wat ook mee speelde. Ik hoop gewoon zo erg dat we weer gewoon normaal kunnen omgaan want het is jammer dat we nu zo het schooljaar afmoeten sluiten. En ook met de auto was denk ik misscomunicatie want ik denk at we het toen allebei iets te laat hadden aangegeven. Ik hoop dat ik ook mijn situatie nu iets duidelijker heb gemaakt.

 

Dit heb ik gestuurd en ze laat me op geopend. wat denken jullie? Is ze boos of heb ik iets gezed wat niet kan?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hey! Lijkt mij een goede tekst toch? Heeft ze al gereageerd? Ik vind dat je het goed uitlegt! 

Liefs Tover xxx

Reputatie 4
Badge

Heyyy, echt een super goed tekst. Maar ik denk dat je haar maar even moet laten nadenken.

anders stuur je:

 

ik vind het erg jammer hoe het is gelopen, ik hoop dat je nog verder wil. App me Wnr je over alles met nagedacht.❤️

 

sterkte xxx

Reputatie 1
Badge

Hey! Lijkt mij een goede tekst toch? Heeft ze al gereageerd? Ik vind dat je het goed uitlegt! 

Liefs Tover xxx

hoii, nee ze heeft me al voor 8 uur lang op geopend gelaten. ik ben bang dat ze het naar mensen heeft doorgestuurd..

Reageer