Skip to main content

De enige rede dat ik nog leef is nu weg. Mijn vriendin heeft me verlate dus dat is het dan de laatste goeie rede om te blijve leve is echt weg ik zij het tege men moeder dat het uit was en ze zij "ja pech he" da was het dan ik heb officeel geen rede om nog te leve vind ik. Ik kreeg ook hartklopping door te veel energie drank.  Tis allemaal te veel ik wil gwn een uitweg en voor de moment is het zelfmoord kan iemand mij helpen alsjeblieft.

Deze tekst is aangepast door de Kindertelefoon omdat deze in strijd was met forumregel: 6. Plaats geen schadelijke en triggerende inhoud op het forum.

Hoi @1992_thunderdome 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

 

Lotte (De Kindertelefoon) 


Heyy,

Ik zou de tips van @Lotte7 opvolgen dat kan je denk ik wel het beste helpen. 

Ik weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen, maar probeer asjeblieft vol te houden hoe donker het leven er nu ook uit.. Er komen echt betere tijden aan en er is echt licht aan het einde van de tunnel! Heel veel sterkte!❤️

Liefs, ItsJustMe <3


Reageer