Skip to main content

Het gaat vrij slecht met mij dus ik wil graag weg, weg van alles, weg van hier, zodat ik nergens last van heb. Heeft iemand tips?

Tekst aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 6: plaats geen triggerende of illegale content

Hii lieve @Schrijver zonder naam ,

Wat naar zeg. Maar weglopen lost niks op met waar je meezit, en iedereen in je omgeving zou daar veel last van ervaren. Praten kan echt opluchten, zodat je dingen kwijt bent en dat anderen je kunnen steunen en helpen.  Zou je misschien willen vertellen waarom je eigenlijk wilt weglopen? Maar alleen als je wil natuurlijk. 

Veel liefs en sterkte 🍀❤️

Hoi @Schrijver zonder naam 

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Wat vervelend om te horen dat het slecht met je gaat en dat je van veel dingen last hebt. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen, zoals @Boterbloempjee al zegt, praten kan opluchten. 

Veel sterkte!

Groetjes Kim (De Kindertelefoon) 

Het is vooral een aaneenschakeling van verschillende dingen:

1. Ik ervaar geen plezier meer in mijn opleiding/werk, dit is over 2 weken al precies een jaar lang zo, toen is er een hele goede collega weg gegaan en daarmee is het balletje gaan rollen.

2. Ik word gek van al die verplichtingen om mij heen met mensen, ze willen nota bene allemaal iets van je.

3. Een tijdje terug, (4 maanden geleden ongeveer) heb ik ingebroken mij een uit verlaten klooster om te gaan kijken daar, sinds dien hebben er thuis mensen last van iemand die over de overloop zou lopen en deuren zou openen. Ik heb meerdere keren gelezen dat ik dan waarschijnlijk een geest heb meegenomen en dat die hoogst waarschijnlijk aan mij vast blijft plakken, dus als ik weg zou gaan gaat die geest gezellig met mij mee en hebben de mensen thuis er geen last meer van. Ik vind het zelf een sterk verhaal dat zoiets levensbedreigend is dus ik heb er zelf geen last van. Als ik al die verhalen over de geestenwerld moet geloven vind het het zelfs wel grappig dat er blijkbaar iets is wat het leuk vind om met mij mee te gaan.

4. Ik heb zelf bijna 3 jaar met echte Duitsers gewerkt dus als ik naar Duitsland zou gaan kan ik mijzelf best wel verstaanbaar maken als dat nodig is, en ik wil gewoon in Duitsland wonen, ergens ver weg in het binnenland in een klein dorpje waar je nog net in BRD gebied zit.

5. Ik doe wel vaker "extreme dingen" in m'n eentje, dingen waarbij het bij een ander hard zou mislukken, ik bereid mijzelf dan altijd goed voor en het is nog nooit mislukt, als er iets tussendoor niet volgends plan gaat herpak ik mijzelf en dan komt het altijd weer goed.

Reageer