Vraag

tips voor alternatieve dingen voor SH???

  • 16 August 2021
  • 2 reacties
  • 698 Bekeken

Badge

ik snij mezelf en k wil stoppen lol. iemand tips wat ik kan doen inplaats van dat. niet het elastiek trekken want dat helpt me niet


2 reacties

Heyy

 

Wat goed van je dat je wilt stoppen met snijden! Het initiatief ervoor hebben is al een hele goede stap:blush:

 

Er staat op het forum een heel mooi en goed topic waarin allemaal verschillende alternatieven staan tegen zelfbeschadiging. Misschien kan je die eens doorlezen en wie weet staat er iets tussen wat jou goed kan helpen! Het topic wat ik bedoel staat hieronder!

 

In een keer stoppen is misschien wel erg veel gevraagd, maar als je steeds wat meer bezig kan zijn met een alternatief en steeds minder drang hebt om te snijden ben je goed bezig!

 

Ik geloof in je! Succes:slight_smile:

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 5
Badge +2

Heyyyyy

Misschien proberen wat leuke dingen te doen?

Zoek een leuke hobby ik heb een paar leuke tips

 

1. Ben je creatief? Misschien kun je wat spullen om te bullet journalen kopen bij de action en een bullet journsl natuurlijk op pinterest 

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens. 

Ik vind het zelf heel leuk hihiii

2  zoek een baatje ik werk bijv in kassen daar heb ik 30 a 40 collega's en het is er altijd gezelig misschien helpt die afleiding?

3 misschien kun je de app simple piano downloaden dat is heel leuk om elke dag een poos mee bezig te zijn je kunt evt een keyboard tweedehands aanschaffen?!

4 maak op insta een bijv een sieraden foto of creatief ac waar je leuke dingen op kan zetten inspiratie of tips

5 trek een de natuur in en maak mooie foto's

Allemaal tips om afleiding en een beter gevoel t hebbrn!!!!

Xxxx roos

Laat je nog eens weten hoe t gaat?

Ik probeer hier elke dag te zijn

Xxx

Reageer