Beantwoord

tips stoppen met snijden..??

  • 10 August 2019
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Help aub..😓 kwil zo graag mij weer snijden..elke avond moet ik me weer bedwingen om nii te snijden..is zo fking moeilijk...😓😭maar kweet dat het nii goed is mr kan nii stoppen..😔 heeft iemand tips om er mee beter overweg te gaan...of om te stoppen..??please...
icon

Beste antwoord door Anonymous 10 August 2019, 17:43

Bekijk origineel

3 reacties

Hey DeAnoniemeMe,
Ik vind het jammer en moeilijk voor je dat je jezelf moet dwingen om jezelf niet te snijden. Ik ben blij dat je inziet dat het slecht voor je is.
Heb je geen vertrouwenspersoon in de buurt? Misschien je moeder, oom, mentor of (ik zeg maar wat) buurvrouw?
Je kan altijd terecht bij de Kindertelefoon. Chatten of bellen, maakt niet uit. Gratis en anoniem. De mensen daar kunnen je goed helpen. (Heb zelf weleens gechat, was blij dat ik mijn verhaal kwijt kon)
Stel vragen aan jezelf: 'waarom heb ik de behoefte om mezelf te snijden?' 'wat wil ik ermee bereiken?' en 'helpt het mezelf?'
Je kan ook eventueel naar een psycholoog gaan als de bovenstaande adviezen niet kunnen.

Ik hoop dat je er iets aan hebt.
Succes!❤️
Xx simonesz
Heyy,

Als je echt behoefde aan snijden hebt kun je dan niet met een pincet je beenharen eruit trekken? Doet wel pijn denk ik maar het is niet erg. Het beste is natuurlijk om er mee te stoppen en niks te doen.

Succes, hoop dat je er wat aan hebt!
xLouise
Hallo!

Als weer de neigingen hebt om je eigen te gaan snijden dan zal ik contact opnemen met www.113.nl deze mensen kunnen je heel goed helpen, Ook als je donkere gedachten hebt kan je met ze chatten of bellen. 113 is 24/7 beschikbaar dus als je in de nacht ook weer de neigingen krijgt dan kan je gewoon heel snel een belletje plegen of een chat opstarten! Zij hebben mij heel erg goed geholpen, heb nu geen hoge neigingen meer op me eigen pijn te gaan doen. Ik hoop dat je er wat aan hebt!

Groetjes,

Britt

Reageer