Vraag

Tips overlijden kat


Reputatie 7
Badge +4

Hoi ik heb iets verdrietigs, over een uur komt er een dierenarts bij ons in huis en waarschijnlijk geeft de dokter haar dan een spuitje dat ze dood gaat ik heb zoiets nog nooit mee gemaakt. En ik was bijna de enige van de familie die echt met haar dingen kon doen dat liet ze alleen bij mij toe. Heeft iemand anders dit ook al een keer meegemaakt?

Groetjes Tinker.fan


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb dit gelukkig nog nooit mee hoeven te maken.

Ik ga ervan uit dat jullie kat erg oud of misschien ziek is. Een dier wordt ingeslapen als hij het echt veel pijn heeft en het leven eigenlijk niet meer leuk en fijn voor ze is. Ze hebben te veel pijn en dat is eigenlijk ook heel zielig. Voor hun is het dus eigenlijk het beste als ze uit hun lijden worden verlost. 

 

Voor jullie is het natuurlijk heel verdrietig omdat jullie je viervoetige vriendje moeten missen, maar voor haar is dat het beste. Zij is straks op een betere plek, stel je maar eens voor hoe de kattenhemel eruit ziet…

 

Ze heeft straks geen pijn meer en kan vast terugkijken op een heel fijn katten leventje bij jullie thuis.

 

Sterke meis ❤

 

Liefs,

xIlse

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @xIlse het is net gebeurt. en zo zullen we met haar naar een dieren crematorium gaan daar gaan ze haar cremeren en gaan we haar as uitstrooien heel erg bedankt voor je lieve reactie je hebt gelijk nu is ze uit haar lijden verlost. Ze was gewoon heel erg oud. Nogmaals bedankt.

Reageer