Vraag

Tips om vriendschap weer beter te maken

  • 2 February 2021
  • 2 reacties
  • 38 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb een vraag hebben jullie tips om je vriendschap weer ‘beter’ te maken ik heb laatste tijd (paar maanden) heel veel gezeik met me vrienden en ik denk dat ze me haten, wat kam ik doen zodat de band tussen hun en mij weer beter kan gaan worden, ik voel me hierdoor best eenzaam omdat eerst me leven echt perfect was omdat ik mensen had die van me houden.


2 reacties

Door het erover te hebben.

Echte vrienden zullen het erover hebben en als er iets is het oplossen.  Als ze niet met je willen praten omdat ze boos zijn ofzo, dan houdt het op. Dan is het tijd om nieuwe vrienden te zoeken, wat overigens altijd kan. Als mensen je eigenlijk alleen maar slecht laten voelen dan is het helemaal niet gek ze uit je leven te verwijderen. 

Reputatie 7
Badge +19

Hee

Ja inderdaad praten is de beste optie zoals @Angovis ook al aangaf. Je kan met je vrienden bespreken wat je hier ook vertelt. Je kan aangeven hoe je je voelt en wat je denkt. Zij zullen vast ook vertellen wat hun vinden en wat er is. Als ze geen vrienden willen zijn ofzo, kan je nieuwe vrienden maken, op school, sport, internet etc.

Reageer