tips om mijn verhaal kwijt te kunnen?

  • 7 October 2023
  • 2 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 4
Badge

Hoi! Op school heb ik ouditie gedaan voor een theater groep

Maar iedereen is veel ouder dan mij en ik vind het best wel eng en ik denk dat ik niet goed genoeg ben enzo, ik vind school eigenlijk ook best wel stom. Ik heb wel vrienden enzo maar we praten niet echt over dingen en ik voel me ook best wel anders dan mij klasgenoten (volgens mij ben ik dat ook wel). Ik voel me de laatste tijd dus best wel verdrietig en een jaar geleden was er een periode dat ik best wel depressief was en ik wil niet dat dat weer gebeurt. Hebben jullie tips?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hoihoi, ik heb een vriend die 12 is en in 4vwo zit bij mij in de klas. Toevallig had hij ook auditie gedaan bij mn theaterclubbie, maar hij werd gewoon erin gelaten. 

Ouder zijn betekent eigenlijk niks, maar het gaat erom of je bij de rol past die ze zoeken. Zie je eruit als de rol? Is de persoon jong? En ze kijken ook gewoon naar hoe je bent qua acteerwerk, maar dat kun je natuurlijk oefenen. Oefen veel thuis voor de spiegel en zoek veel tips op youtube. 

Is er echt niemand die je genoeg vertrouwt om over je gevoelens te praten? Ik denk dat je die misschien wel hebt en als dat niet het geval is, kun je het beste jouw problemen met jouw mentor bespreken. Die zal het waarschijnlijk snappen. 

Ik weet de reden niet waarom je depressief was, maar een hulpmiddel is een simpel dagboekje bijhouden. Dit helpt namelijk bij het reguleren van je gevoelens. Probeer ook gewoon de slechte dingen van je leven weg te halen. Mensen die je irriteren? Niet mee omgaan. 

Ik hoop dat dit helpt !! 

Reputatie 4
Badge

Heel erg bedankt voor je tips 🙂

Reageer