Skip to main content
Vraag

Tips om de dag door te komen?

• May 24, 2025
  • 5 reacties
  • 106 Bekeken

Lupus
Forum|alt.badge.img+21

Sinds ik ruzie met een vriendin van mij kreeg een paar dagen geleden, gaat het eigenlijk alleen maar slechter. En ik probeer meer een soort van te ‘overleven’ en de dag te doorkomen. Ik verveel me, en ondertussen heb ik ook zo'n  depressief gevoel de hele tijd. Hebben jullie tips om de dag door te komen? Of i.i.g sneller?

Groetjes Lupus

5 reacties

• May 24, 2025

Heey lieve ​@Lupus ,

Het spijt me enorm dat je dit meemaakt, ik heb eerlijk gezegd niet perse tips. Maar wat ik wel weet is dat het beter is om de ruzie met je vriendin uit te gaan praten, je kunt haar ook een briefje schrijven of een berichtje sturen, haar bellen, bij haar langs gaan ( in dien mogelijk). Ik zou zeker dingen doen die fijn voelen en dat positief is.  Misschien is het fijn om te gaan wandelen of fietsen om je gedachten wat leeg te maken? Ik hoop dat je hier iets aan hebt en er wat mee kunt, maar onthoudt en weet dat ondanks de ruzie je vriendin niet zou willen dat je iets overkomt. 💖💖

Veel liefs Spaceflower 💖

• May 24, 2025

Hey Lupus.

In de eerste plaats is het sws het beste om die ruzie proberen uit te praten.

Probeer verder zoveel mogelijk afleiding te zoeken zodat je er niet de hele tijd mee bezig bent.

Heel veel sterkte

Lupus
Forum|alt.badge.img+21
  • Topic-opener
  • Ster
  • May 24, 2025

We praten op dit moment niet echt, dus word lastig oom uit te praten, maar ik kijk wel. (Ze is al een tijdje thuis van shool)

Helaas zijn er gewoon niet zoveel dingen die ik kan doen, ik ben het wel gewend om mijn hele leven al alleen ze zijn, alleen nu voelt het, slecht

Groetjes Lupus

• May 26, 2025

Haii lieve ​@Lupus ,

ah wat naar dat je je zo voelt😔❤ Misschien kun je bakken/koken, creatieve dingen doen, klussen/dingen met hout doen? Hmm weet het verder eig niet zo goed..🤔❤  

Misschien kun je je vriendin een berichtje sturen dat je haar graag wil zien om het uit te praten?..❤

Veel liefs en knuffel❤

• May 27, 2025

Heey lieve ​@Lupus ,

Ik zat nog even verder te denken en soms kan het fijn zijn om dingen te doen die je vroeger fijn vond of waar je fijne herinneringen aan hebt bijvoorbeeld misschien om een kleurplaat in te kleuren/ tekenen, dingen maken van klei, of heel iets anders ( voor mij is dat soms nog lego, dan wel bloemen 😉maar is misschien ook iets voor jou)

Liefs Spaceflower 💖