Skip to main content
Vraag

Tips little space, hoe start ik

• September 18, 2026
  • 4 reacties
  • 62 Bekeken

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4

Hallo lieve mensen van het forum!

Een paar maanden geleden kwam ik hier op het forum een post tegen over “klein zijn”, of zoals het online bekend staat “little space”. Ik heb er wat video's over gekeken en ik vind het heel interessant, en ik zou het graag zelf eens willen proberen. Omdat ik weet dat hier wat little space/agere/klein zijn mensen zitten, aan jullie de vraag: hebben jullie tips voor mij? Hoe start ik hiermee? Hoe zorg ik ervoor dat mijn ouders er niet achterkomen? Ik hoor graag van jullie!

P.S. Ik heb het dan nu vooral over de niet-seksuele kant, maar als iemand met een ABDL fetisj iets heeft toe te voegen, reageer vooral!

4 reacties

LEGOMASTER2
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • September 25, 2026

hoi ​@PietPirat ik ben ook net als wat anderen op dit forum een tbdl als je dat wilt doen en niet echt in de sexuele kant wilt zitten kan je dit doen

koop een speen ik heb een bibis 18+ maanden maar je moet zelf kijken welke jij wilt tip koop je grootste maat want dat is het beste voor je tanden
koop een luier ik heb drynites die zijn prima om mee te doen
een boddy vind ik zelf ook fijn wel een goede maat
en je als je ook al onderzoek hebt gedaan weet je vast nog wat maar dit zijn wel de beste om mee te beginnen als je tbdl wilt zijn ik ben zelf ook al zoon 4 jaar tbdl en me ouders zijn er niet achter gekomen wel bijna en als je nog tips of vragen hebt stel ze ik beantwoord ze graag en je bent niet de enige tbdl

ik hoob dat je hier iets mee kunt doeiiiiiiiiiiiiiiiiii

Seashell
Forum|alt.badge.img+7
  • Vaak actief
  • September 26, 2026

Om er mee te beginnen vind ik eigenlijk wel een beetje een lastige vraag want ja wanneer ben ik ermee begonnen... Dat weet ik niet eens het was eigenlijk een gevoel wat er denk ik eigenlijk altijd wel in zat. Pas toen ik er dingen over had gelezen online wist ik pas wat het was en ik denk dat ik nu een of twee jaar er pas wat mee doe. Ik draag 24/7 luiers vanwege mijn incontinentie en ik heb ook speentjes Philps Avent Ultra Air 18+. Ik heb ook een paar leuke rompers met een print deze draag ik meestal in de winter anders vind ik ze eigenlijk te warm. Als ik little wil zijn doe ik meestal mijn nachtluier (Tena Slip Active Fit Ultima) om en een kort shirt erboven. Ik ga dan lekker kleuren of spelen met knuffels. Ik kijk ook graag naar Bluey en mijn favoriete bezigheid is lekker met de LEGO spelen🥰 speen gebruik ik niet constant maar is wel altijd binnen handbereik. Knuffel neem ik wel mee met elke activiteit.

Ik doe dit eigenlijk alleen op mijn eigen slaapkamer zodat ik er niemand mee lastig val. Mijn ouders en zus weten er wel van en vinden het niet erg maar ik vind het toch het fijnste als ik het voor mezelf kan houden binnen mijn eigen kamertje. 

Heb je al eerder dingen geprobeerd om in little space te komen? Sommige mensen hebben triggers dat ze in little space komen. Bij mij is dat meestal mijn speen dan voel ik me meestal gelijk klein. Maar dit kan bij iedereen anders zijn. Het zouden ook luiers, knuffels of wat anders kunnen zijn. 

Veel succes en probeer er plezier aan te beleven ik hoop dat je er wat mee kan!

Seashell 😘

LEGOMASTER2
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 7, 2026

hoi ​@PietPirat ik zie dat je de reacties een klavertje4 hebt gegeven nu vaag ik me af had je hier iets aan of heb je nu al iets ik hoor het graag en als je hulp nodig hebt hoor ik het graag

PietPirat
Forum|alt.badge.img+4
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • October 7, 2026

​@LEGOMASTER2 Ik heb al wel wat spullen gekocht om hopelijk mijzelf makkelijker in little space te krijgen maar ik heb het nog niet gedaan, ik ben niet zo vaak lang alleen thuis en om eerlijk te zijn vind ik het best wel spannend om te doen.😅