Vraag

tips hoe kan ik het makkelijker maken voor mezelf

  • 11 January 2020
  • 8 reacties
  • 111 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi Allemaal, 

kan iemand mij helpen hoe ik het mezelf makkelijker maak om gewoon niks meer te voelen. 
 

 


8 reacties

Er zijn wat minder legale dingen om dat te doen, maar die zal ik niet bespreken.

Kun jij misschien wat meer uitleg geven?
Er is iets aan de hand, maar wat?
Voel jij je erg verdrietig of juist boos?

Door ons te vertellen wat er aan de hand is kunnen wij de oorzaak wat beter doorgronden en jou net wat beter helpen.
Sowieso kan het nooit kwaad om je situatie weer eens te evalueren.

Hoi @MensPersoon 

ja er is iets aan de hand met mij het gaat steeds minder goed terwijl het juist beter hoort te gaan. En ik ben er helemaal klaar mee dat niks gewoon meer lukt. Elke keer krijg ik weer last van m’n hoofd omdat het dan een soort van helemaal vol komt te zitten en ik heb gewoon last van elke keer dat ik mezelf wat wil aandoen omdat ik het gewoon serieus niet meer trek ik kan gewoon niet meer.

Reputatie 2
Badge +1

 

Hi loveyourself2002,

Misschien moet je even rust nemen

in je hoofd. En even helemaal niks

meer doen behalve ontspannen.

Als dit niet werkt is therapie misschien 

Een idee.

Succes!!

Hoi @Girlymeisje 

dankjewel voor je reactie, maar ik ben bang dat het allebei niet meer gaat werken bij mij. Ik krijg mezelf gewoon niet meer rustig in m’n hoofd het lukt gewoon niet meer. Ook ben ik al een keer opgenomen vanwege deze problemen maar dat hielp ook gewoon niks dus daarom heb ik er ook gewoon een soort van geen zin meer in ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen. Want nu denk ik alleen nog maar aan mezelf iets aan doen omdat ik het niet meer trek.

Heeft nog iemand tips? Ik word echt gek😢

Hoi Loveyourself2004,

Mijn tip is om erover te praten met iemand die je vertrouwd. Een broer of zus, ouders, vrienden, iemand op school? Als je nu even met niemand kunt praten, kun je misschien beter appen/mailen.

Sterkte in alles!

Groetjes, Nijntje2004

Hey hey. 

Ik heb hetzelfde op dit moment. Bij mij heeft het geholpen om erover te praten. Als dit niet werkt moet je niet denken dat het niet gaat lukken.

Zou ik mischien weten hoe oud je bent?  Want mischien ligt het ook aan anderre dingen. Ik ben zelf 14, en heb ook deze problemen. Alleen minder erg

ben net als mij een actrice die al 5 jaar acteert dat alles oké is en wanneer ik Hints geef dat ze tegen je zeggen dat ze het zien als je nepblij bent…. hahahah ja dat zien ze dus al 5 jaar niet

Reageer