hoi hoii, ik kom hier met een vraag want ik weet niet meer wat ik moet doen.
een paar maanden geleden ben ik aangerand door 2 jongens op school. het waren gewoon vrienden van me en af en toe deden ze bv wel dingen zoals op mijn kont slaan ofzo maar gewoon als grapje dus ik maakte er nooit heel veel van.
Maar een tijdje terug stond ik dus met ze te praten in de gang van school en helemaal uit het niets pakte de ene jongen opeens mijn vagina, ik was heel erg geschrokken dus ik zei niks. Ik stond daar letterlijk 2 secondes daarna nog en toen deed de ander het ook.
Daarna rende de ene jongen naar hun vrienden groep die om de hoek stond ( allemaal jongens ) en toen zei vertelde hij t lachend, bijna trots ofzo. Ik heb dit later moeten terug horen van een van die jongens die erbij stond.
Ik heb t er niet meer over gehad omdat ik me zo erg schaamde maar de laatste tijd komt dat nare gevoel wat ik een soort heb verdrongen weer heel erg naar boven en ik denk toch dat het tijd is om het op te lossen of er iets mee te doen.
Weet iemand wat ik kan doen? Ik wil niet die jongens aanspreken ofzo!!
liefs!
p.s.
Ik vind het een moeilijk gevoel om te beschrijven want ik heb altijd moeite met mijn emoties omzetten in woorden, maar ik hoop dat iemand het alsnog snapt. Hoe dan ook bedankt <3