tics, waar kan dit door komen?

  • 21 January 2021
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Badge

Heyy, ik voel me sinds begin van de herfst echt heel kut, qua mentale gezondheid enz. Nou is dat al vervelend genoeg, maar ik heb er ook een soort tics bij gekregen? Het is niet dat ik het helemaal niet onder controle heb, maar ik heb wel de hele tijd het gevoel dat ik met mn hand of hoofd moet schudden of iets dergelijks. Weet iemand waardoor dit kan komen ofz? Tis echt super irritant

 

groetjes, 

yourlocaltheythem


3 reacties

Reputatie 1

Hoi Urlocaltheythem,

 

Dat is niet apart. Ik heb dat ook! Volgensmij kun je er niks tegen doen.

Miss kun je het even op google opzoeken en kijken hoe je ermee om kunt gaan.

 

Veel liefs, PersoonVan14 <3

 

Badge

hey,

Ik heb zelf ook veel last gehad van tics, alleen had ik dat vaak niet door. Mijn familie en vrienden hebben geholpen door te zeggen wanneer ik onbewust weer een tic had. zo kon ik er langzaamaan steeds beter op letten, het is nog niet helemaal weg maar wel al een heel stuk beter.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes Watermeloentje

Badge

hey,

Ik heb zelf ook veel last gehad van tics, alleen had ik dat vaak niet door. Mijn familie en vrienden hebben geholpen door te zeggen wanneer ik onbewust weer een tic had. zo kon ik er langzaamaan steeds beter op letten, het is nog niet helemaal weg maar wel al een heel stuk beter.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Groetjes Watermeloentje

Ik heb het meestal wel door, en ik kan als ik m’n best doe het ook wel onder controle houden. Ook is het niet superheftig ofz, alleen als ik getriggerd word, of in paniek raak, of met iemand over serieuze onderwerpen praat (bijv m’n mentale gezondheid) wordt het veel erger.

 

Reageer