Vraag

tics / dwang

  • 26 February 2024
  • 3 reacties
  • 49 Bekeken

(reageer alsjsblieft.) Ik heb voordat ik ga slapen of überhaupt in bed kan moet ik een routine doen anders gebeurt er volgens mijn brein iets ergs, als ik dan EiNDELIJK in bed ben moet ik nog een hele routine doen en als ik san klaar ben blijft me brein maar zeggen  "dit moet je ook nog doen anders gaat die of die persoon dood" ik denk dat dit door een jeugd trauma komt sinds dat ik me zus heb verloren, maar ik kreeg dit soort gedachtes pas 4 jaar naar de dood en na 2 jaar tot nu werd het dus erger met de routines, het is niet heel erg in het dagelijks leven (soms) maar in de avond wel, het is wl een tijdje zo en ik kan er mee leven, maar het begint echt hinderlijk te worden, en ik slaap er ook minder door. Ik ga nu elke avond slapen met een ipad voor me hoofd in de hoop dat ik slaap val zodat ik al die kleine gedachtes niet NOG MEER erbij krijg. Please reageer, het voelt alsof ik alleen ben, ik ga dit ook niet vertellen aan NIEMAND.


3 reacties

Reputatie 2
Badge

Hi, ten eerste  nog gecondoleerd met je zus!! 💜 ik vind het heel vervelend voor je, het klinkt heel naar om een routine te moeten hebben. Ik weet alleen niet zo goed hoe ik je moet helpen! Mijn enige advies kan zus praat er met iemand over maar als je dat zelf niet wilt kan ik je niet dwingen  natuurlijk! Misschien kan je eventueel met een psycholoog praten als je ouders dat oké vinden? En je het zelf wilt! Het belangrijkste is denk na over wat je zelf wilt! Het is uiteindelijk jouw keuze en niet die van een ander

groetjes van  mij! 💜

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @UnknownY  ik heb eigenlijk precies het zelfde dus weet ik niet goed hoe ik je kan helpen maat weet in ieder geval dat je niet de enige bent

 

Groetjes Tinker.fan 

Reputatie 4
Badge

hii! Zo lastig dit probleem! Als 1e gecondoleerd met je zus en als 2e zou ik praten met de kt als je dat nog nie gedaan hebt. Dat lucht enorm op!

Reageer