Skip to main content

Hoi! Ik heb sinds dit jaar gescheiden ouders en ze hebben allebei al wel iemand anders en mijn vader heeft ook wel een huis met zijn vriendin maar zijn vriendin rookt constant, ook in het bijzijn van mij, 2 kleine broertjes en een klein zusje  en ik ga daar ook niets over zeggen maar mijn vader is dus gewoon een volwassen baby, hij is niet zelfstandig, gamet veel en scheldt nog meer. Ik wordt hier een beetje gek van. Mijn vader en zijn vriendin hebben de laatste tijd ook steeds vaker ''ruzie''. Ik heb het gevoel dat ik voor mijn broertjes en zusje zorg en niet hij. Verder is het wel gezellig maar ik heb ook het gevoel dat ik wel een vader heb maar niet echt een papa weet je? Mijn moeder heeft ook steeds vaker ruzie met mij en ze is echt diep teleurgesteld in me😂. Ik ben hier zo'n beetje mee opgegroeid, ik zit er nu midden in maar ik lach er zo hard om want ik zit steeds vast, ik kan nergens heen en het is steeds hetzelfde. Ik weet ook dat ik echt niet goed ben in mijn hoofd en ik voel me een beetje dood van binnen. School gaat niet goed, sociaal gaat niet goed en thuis gaat het niet goed. Ik luister muziek 24/7 want dat is de enige therapie die mijn familie kan betalen en alles om me heen gaat eraan zonder dat ik er iets aan kan doen 🤣 en nee, ik ben niet een alcoholist of drugsverslaafd, ik ben gewoon niet 100 in m'n hoofd haha

Geen reactie

Reageer