Skip to main content

thuissituatie

Forum|alt.badge.img

Hey iederen sorry dat ik jullie hier mee lastig val ma kwil ff jullie mening.

Ik ben ondertussen 16j 

Toen k 1-2 maand oud was dus als baby ben ik uit huis gezet we waren toen met 5 ik was de jongste en herinner me er zelf geen fluit meer van. Maar ik weet wel dat ik hier al 15j ben en da t ik dankbaar ben voor de opvang van mijn pleeggezin. Maar heb het wel moeilijk gehad ik ben van het 3de leerjaar tot en met het 2midelbaar gepest geweest hierbij werd er vanalles gedaan mijn broek werd uitgetrokken ik werd geslagen uitgescholden voor wees kind enzo. En sinds het midelbaar is her erger ik ben in mijn eerste midelbaar zelfs in elkaar geklopt omdat ze me maar raar en dik vonden en in het 2de midelbaar moest ik naar de jeugdrechtbank. Hierna is het minder erg geworden. ik ben hierna wel met zb begonnen met een spuit dit doet dan veel pijn hierdoor werd ik elke dag verdoofd met lach gas om dit te verzorgen ik von dit ook leuk omdat dit even mij liet lache en maakte me hoofd leeg. Is dit normaal? Dit heb ik 3× gedaan tot dat ik 2weken ben opgenomen en in die 2 weken hebben mijn pleegouders die spuit gevonden en weg gesmeten hierna ben ik op me zelf beginnen krassen en slagen. De reden dat ik dit ook nog doe is omdat 1. Het pesten 

2. Mijn ouders hebben ons in de steek gelaten we waren toen met 5

3. Kweet dat hun bijde nieuwe kinden hebben gemaakt en dat die nieuwe kindenderen ook geplaatst zijn en dit doet pijn

Is er iemand die tips heeft hoe ik dit beter oplos ipv zb?

2 reacties

AanNOonNOonNIieEMm
Forum|alt.badge.img+1

Hey

Ten eerste: wat enorm heftig wat je allemaal hebt meegemaakt!

Ten tweede: stop ALSJEBLIEFT met zelfbeschadiging en lachgas (zb is zelf beschadiging toch?)

Je kan een paar dingen doen om je gedachten leeg te maken

1. je kan op een sport en daar al je woede of verdriet in uitten 
  2. je kan je gedachten opschrijven
  3. je kan erover met iemand praten

Ik weet niet of dit in handbereik voor je is. 

Ik weet ook niet zo goed hoe ik je kan helpen. Zijn er nog specifieke vragen die je hebt? Ik help je met alle liefde!

Stay safe

Groetjessss

Roos_De_Kindertelefoon
Forum|alt.badge.img+2

Hoi ​@Anoniem 2009 ,

Heel goed van je dat je dit vertelt! Je zit in een nogal lastige situatie lees ik in je bericht. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Roos (De Kindertelefoon) 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen