Hey iederen sorry dat ik jullie hier mee lastig val ma kwil ff jullie mening.
Ik ben ondertussen 16j
Toen k 1-2 maand oud was dus als baby ben ik uit huis gezet we waren toen met 5 ik was de jongste en herinner me er zelf geen fluit meer van. Maar ik weet wel dat ik hier al 15j ben en da t ik dankbaar ben voor de opvang van mijn pleeggezin. Maar heb het wel moeilijk gehad ik ben van het 3de leerjaar tot en met het 2midelbaar gepest geweest hierbij werd er vanalles gedaan mijn broek werd uitgetrokken ik werd geslagen uitgescholden voor wees kind enzo. En sinds het midelbaar is her erger ik ben in mijn eerste midelbaar zelfs in elkaar geklopt omdat ze me maar raar en dik vonden en in het 2de midelbaar moest ik naar de jeugdrechtbank. Hierna is het minder erg geworden. ik ben hierna wel met zb begonnen met een spuit dit doet dan veel pijn hierdoor werd ik elke dag verdoofd met lach gas om dit te verzorgen ik von dit ook leuk omdat dit even mij liet lache en maakte me hoofd leeg. Is dit normaal? Dit heb ik 3× gedaan tot dat ik 2weken ben opgenomen en in die 2 weken hebben mijn pleegouders die spuit gevonden en weg gesmeten hierna ben ik op me zelf beginnen krassen en slagen. De reden dat ik dit ook nog doe is omdat 1. Het pesten
2. Mijn ouders hebben ons in de steek gelaten we waren toen met 5
3. Kweet dat hun bijde nieuwe kinden hebben gemaakt en dat die nieuwe kindenderen ook geplaatst zijn en dit doet pijn
Is er iemand die tips heeft hoe ik dit beter oplos ipv zb?