Vraag

thuis en school situatie

  • 30 April 2024
  • 0 reacties
  • 16 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hoi! Ik moet even wat kwijt. Ik heb de laatste tijd thuis veel ruzie met m'n ouders omdat ik het niet met de regels thuis eens ben, ik moet bijvoorbeeld savonds mn telefoon half 10 inleveren en dan moet ik gaan slapen doordeweeks. Dat vind ik prima maar nu heb ik vakantie en moet ik hem 11 uur beneden hebben terwijl ik morgen vrij ben. Alle leeftijdsgenoten mogen hem doordeweeks bij het bed houden enzo en ik niet en ik wil er ook gewoon bij horen. Iedereen doet hier gestrest en chagrijnig, alles wat ik doe is niet goed en ik doe niks in het huishouden en ik ben lui want ik lig de hele dag in bed enzo... dat zeggen hun, maar ik doe zo m'n best en dat zien ze niet. Op school gaat het ook niet al te best. Ik haal allemaal slechte cijfers en vind het ook moeilijk, ik moet waarschijnlijk blijven zitten maar dat wil ik helemaal niet maar toch weer wel. Op school had ik hele goeie vriendinnen, we waren met een groep van 4 maar ik word steeds buitengesloten. Ze gingen laatst met z'n 3en logeren en daar was ik niet eens voor uitgenodigd en daar waren ze de heletijd over aan het praten toen ik erbij was. En zo over nog meer dingen die ze met z'n 3en gaan doen waar ik niet bij hoor. Daarom ga ik ook niet graag naar school en heb ik altijd buikpijn voor school. 1 'vriendin'haalt me altijd omlaag over war ik allemaal niet goed doe en dat jk m'n uiterlijk en kledingstyle moet veranderen omdat ik lelijk en dik ben zegt ze. Ik ben daar gewoon klaar mee. Maar m'n ouders snappen niet dat er reden zijn waarom ik me altijd terugtrek in m'n kamer, boos doe tegen hun enzo. 

 

Bedankt voor het lezen want het was een lang verhaal

 


0 reacties

Geen reactie

Reageer