Skip to main content
Vraag

Thuis

• December 13, 2025
  • 0 reacties
  • 14 Bekeken

Hey guyss ( nieuw hier btw)

Ik ben een meisje van 15 en heb al sinds mijn 3de gescheiden ouders. Ook heb ik gelukkig een goede band met mijn beide ouders en zij nog met elkaar. Ik woon evenveel bij de één als bij de ander. Bij mijn vader woon ik ook nog met mijn stiefmoeder en mijn halfzusje van 4  en binnenkort ook met nog een halfzusje. Dat vind ik best wel moeilijk, maar waar ik vooral mee zit is dat ik me niet altijd thuis en fijn voel bij m'n vaders gezin. Een bepaalde manier van communiceren en hoe mijn vader en stiefmoeder soms doen. Mijn stiefmoeder is zegmaar: OF echt een engel OF echt een duivel.

Ik heb soms wel de neiging om weg te lopen naar een vriendin ofzo of naar mijn moeder. Maar dat vind ik ook heel heftig en spannend, maar dan is dat gewoon omdat ik eventjes niet bij mijn vader en/of stiefmoeder wil zijn. Ook denk ik er soms over of ik niet liever bij mijn moeder wil wonen en dat ik hier niet meer wil wonen, MAAR ik wil ook niet bij ze weg.

Maar ik heb zo vaak gesprekken gehad met mijn vader en (echte) moeder hierover maar het verandert bijna nooit. En ik ben er zo klaar mee en ik word er zo verdrietig van. Wat denken jullie? 

Van Enhypen_home❤️