Skip to main content

ik ben super blij!! ik heb dus gister met mijn beste vriendin therian maskers gemaakt die van mij was super mooi (niet zeggen maar die van haar was eigenlijk  echt heel erg lelijk sorryyyy) en toen liet ik hem een mijn moeder zien en die vond hem super mooi en daarna aan mijn vader die was helemaal enthousiast en zei helemaal huh hoe heb je dat vacht (vilt) gedaan en dat nep bont echt super mooi en daarna vroeg die of hij voor mijn furry vriendin zo'n masker set kon samen stellen!! ik helemaal blij dat die mij suporten! en net had ik hem mee naar mijn oma's verjaardag waar mijn oom en tante waren en mijn tante is lid van een carnavalsclub(ik zit daar zelf ook in) en vroeg of ik dan als kostuum daar van die maskers ossen of andere dieren maken ( in onze stad is de os het teken van de carnaval) ik helemaal blij en toen mijn moeder mij naar bed ging brengen zei ze ook ja moet je morgen zo'n pakket samen stellen voor E (ik noem die furry vriendin effe zo) ik zei ja maar omdat ik ook maskers verkoop zijn ze dan op en toen zei ze ja dan bestellen WE toch nieuwe dus ze wil gear voor me kopen omg ik ben zo blij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en ik was bij mijn opa quads aan het doen en toen liet mijn vader zien dat ik dei maskers maak en een filmpje dat ik een jump doe en dat ik furry ben (ik hou het maar zo als ze dat supporten prima dan ben ik blij) en mijn opa vond het cool 

als je dit helemaal hebt gelezen bedankt voor het lezen je mag een reactie achterlaten hoeft niet😇

Hey,

Wat leuk! Fijn dat je familie je support! Ik snap dat je blik bent hoor

Groetjes mij @Anoniemxv 

Omggggggggggg!!! Wat leukkk!! Ik durf het m’n ouders niet te vertellen 😕😕 maar WAT LEUK EXHTTT! EEN DROOM DIE UITKOMT VOOR JEE 💕 VEEL SUCCESSSS!!! ❤️

Reageer