Therian/furry

  • 4 April 2024
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi, ik ben een therian en furry. als je niet weet wat dit is:

therian: identificeert als een dier op een NIET-FYSIEK level. (ik wolf, wilde kat en zeearend)

furry: verkleedt zich als een verzonnen figuur. kan vanalles zijn, zelf heb een een kikker-dinootje.. :3

ik zit nu in groep 8 en dat vinden mijn klasgenootjes oke dat ik dat ben (sommigen dan..)

maar op de middelbare vindt zowat niemand het goed. behalve mijn vrienden dan die ook therian of furry zijn. ik doe nu nog in de pauzes quadrobics in de zandbak met vrienden, maar dan kan dat niet meer. ik moet mijn spullen verbergen en alles weg doen waar ook maar het woord furry/therian op staat… iemand HELP??!!

-moonlight

 

Deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 4. Het vragen om contactgegevens of het uitwisselen van contactgegevens is niet toegestaan.


3 reacties

Reputatie 3
Badge +1

geen haat, maar op de middelbare is het ook gwn raar om iemand te zien die zich als een dier gedraagt🤷

Reputatie 3
Badge

Weet je, zolang jij maar geniet van wat je doet en sterk in je schoenen staat kan niemand wat jou aan doen. Het zijn alleen maar van die simpele jaloerse mensen die gaan haten, omdat zij niet weten hoe je jezelf kan zijn. Het is moeilijk om te leren maar probeer alleen dingen aan te nemen van mensen die je kan vertrouwen. En zelfs al zijn ze het niet mee eens met jou, wat boeit het. Doe gewoon lekker wat je leuk vind zolang je andere niet irriteert. Ik hoop dat dit helpt. En als mensen zeggen dat je “raar” bent, dan zie het als iets positiefs. Ik vind het een ander woord voor “uniek”. Iets wat die mensen alleen maar van kunnen dromen.

Reputatie 1
Badge

geen haat, maar op de middelbare is het ook gwn raar om iemand te zien die zich als een dier gedraagt🤷

geen zorgen, ik gedraag me ook niet als dier 

maar mijn broertje daar in tegen…. (een aap)

Reageer