Therian

  • 10 October 2022
  • 3 reacties
  • 2429 Bekeken

Badge

hoi, ik ben een therian, alleen heb ik daar problemen mee.

een therian is iemand die zich voelt als een dier en die, dat is niet altijd zo, een vorige leven heeft gehad.

mijn ouders denken dat ik gek ben en accepteren het niet, daar word ik erg verdrietig van.

heeft er misschien iemand tips?


3 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey Rena,

 

Ik zou ervoor zorgen dat jij je nog goed blijft voelen. Het maakt niet uit of je ouders je geloven of niet als jij je zo voelt en je hier veilig bij voelt moet je je vooral blijven uiten! Misschien niet te enthousiast dat je ouders het te erg doorhebben maar dat (ik weet niet welk dier jij je voelt) je een nest ofzo kan maken in je bed met als uitleg dat het lekker ligt of eten eten wat erbij past. Oftewel allemaal kleine dingen waardoor jij jezelf kan zijn en je ouders het niet gek vinden.

 

-iemand in nederland

Reputatie 2
Badge

onnodige quote verwijderd 


Hey,

Ik ben zelf ook een therian en ook mijn ouders denken dat ik gek ben. Zelf blijf ik gewoon dit gewoon doen alleen niet als mijn ouders erbij zijn. Als je ouders je niet begrijpen dan is dat niet jou schuld en je moet je er ook zeker niet door laten beïnvloeden. Al snap ik dat het moeilijk is. Ik hoop dat dit je helpt

xxx ikbengay

 

Reputatie 5
Badge +1

Hey,

Online zijn er wel therian communities te vinden, misschien kun je daar steun vinden van andere therians.

Ook zijn er kleine dingen die je kunt doen die niet raar overkomen, op Youtube is er bijvoorbeeld muziek dat speciaal is gemaakt voor therians zodat ze zich beter voelen. Je kunt daar ook meditatiesessies voor therians vinden, die kun je misschien uitproberen als je ouders er niet bij zijn.

Het is niet jouw schuld dat je ouders je niet accepteren. Ik vind dat je jezelf mag uiten zoals jij het wilt.

Ik wens je veel sterkte!

 

Reageer