Skip to main content

Ik ben langzaam de terapie aan het afbouwen, ik heb wel de toekomst plannen kwa gepland redelijk, maar toch maak ik me zorgen om, ik heb wle de plan kwa met of zonder corona dat ik dan een kwa terapuit ofzo bij me langs komt enzo de dagen en tijden wat goed uit komt enzo voor me maar ik weet niet zo goed wat ik kan doen, ik heb andere dingen wat... mij ten koste gaat van mijn leven wat naar mij depressie leid, een ding is...... ik houw van haarvnog steeds maar zijn niet op mij.... ik haat haar best erg...... ik wil juist de redene weten waarom dit zo is gekomen........ ik weet wel redelijk hoe het ging toen wat er een rare gedoe was allemaal..... ik zal echt haar kloote ouders de schuld geven!!!!!! IK GEEF DE SCHULD AAN HUN!!!!! WANT DE REDENE IS OOK ZO VAN DAT IN THAILAND IS VERBODEN OM MET JE NEEF TE TROUWEN ENZO!!!!!!!! IK WIL MET HAAR ZIJN!!!!! IK HAAT ZE!!!!!!!!!!!!!!!!! IK MAG HAAR OUDERS NIET DOOR HUN GEZEIK ENZO EN DE MIJNE OOK ZO IRI DEDEN EN ZO KUT DOEN OF HET HUN NIETS BOEIDE ENZO OM MIJ JUIST PIJN TE LEIDEN!!!!!!!!!

DIT GAAT ALLEEMAAAL TE VER!!!!!!!!!!!! IK WIL ZELFMOORD PLEGEN OFZO DOOR HUN!!!!!!!

MAAR IK KAN NIET MIJN VRIENDEN ACHTER LATEN ENZO!!!!😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫😫

IK KAN WEL EROM JANKEN ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wauw. Ik heb niet vaak dat ik een topic niet begrijp, maar deze..

Ik heb je andere topic ook gelezen die trouwens veel lijkt op deze. Eerst lijk je iets te willen uitleggen en ineens bam schreeuwt de tekst het uit.

Ik kan je waarschijnlijk niet heel goed helpen, omdat ik het 2e gedeelte niet begrijp.

Maar je zegt dat je langzaam de therapie gaat afbouwen van je depressie als ik het goed lees. Alleen zijn er nog steeds wel wat dingen die je terug trekken. Een daarvan is je ex vriendin? Tenminste dat las ik in je andere topic van een maand terug. Dat is best pittig. 

Bespreek je dit ook met je therapeut? Het lijkt me goed namelijk als je hier over praat met hun. En het kan ook opluchten.  Het lijkt ook of je een bepaalde woede in je hebt. Ik weet niet precies of dat komt door de situatie die is geweest, of dat de woede bij jezelf uitkomt. Maar ook die dingen kun je bespreken met je therapeut. 

Voor de rest kan ik je niet zo goed helpen, omdat ik de situatie niet goed begrijpt. Als kleine tip en please zie het niet als haat ofzo maar je kan een topic maken waarin je rustig uitlegd hoe je situatie is zoals die nu is. Zonder CAPLOCKS en ..... gewoon duidelijke uitleg.  En dat mag best een lange topic zijn, maar dan begrijpen andere het wat beter denk ik, en kunnen we jou ook een stuk beter helpen en steunen. 

Voor de rest wens ik je veel sterkte en hoop ik dat je situatie snel beter wordt.

See ya!

Jixx.

(onnodige quote verwijderd door de Kindertelefoon)

Sorry dat het verwarrend is enzo, gaat automatisch sorryyyyy😓😓😓😓😓😓😓🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻

Hey JadeGameSetPlay,

Net zoals Jixx begrijp ik niet heel je topic. Misschien is het een idee als je het iets meer/duidelijker probeert te omschrijven.

Het gaat in ieder geval over dat je therapie gaat afbouwen en dat je nadenkt over je toekomstplannen. Dat begrijp ik tenminste en daarna komt er heel veel boosheid uit. Dat geeft helemaal niks en het is fijn dat je hier een plek hebt waar je het kan delen.

Misschien kun je proberen wat duidelijker te omschrijven. Als je aan het typen bent en je merkt dat je heel erg boos wordt, is het misschien een idee als je voor dan even stopt en als de boosheid wat gezakt is dat je dan weer verder gaat. Dat je dan niet typt vanuit je boosheid, maar ook voor jezelf het duidelijk kan houden.

Is dat misschien een idee? Dan kunnen wij je denk ik beter helpen!

Succes,

Xx Simply Me

Reageer