Vraag

teveel mensen overlijden

  • 25 February 2021
  • 8 reacties
  • 82 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi ik ben 14 jaar in groep 3 is mijn beste vriendin vermoord door haar moeder. En mijn 4 broertje zijn ook overleden ik voel me niet goed mijn ouders doen alsof ik overdrijf terwijl het ook hun kinderen waren die zijn overleden is het normaal dat ik me heel rot en slecht voel??


8 reacties

Reputatie 4
Badge +3

ja dat is helemaal normaal, dat is echt heftig. 

ik zelf voel me ook best wel slecht omdat het afgelopen jaar 5 familieleden van mij zijn overleden maar dat is toch minder heftig dan dat van jou.

Wat raar dat je ouders zo reageren, ze zouden je gewoon moeten steunen.

En is je bestie echt vermoord??!!

hoe dan ook veel sterkte en liefs groetjes sillie78:black_heart:

Reputatie 1
Badge

Heel erg bedankt voor je begrip😊 en ja mijn vriendin is vermoord door haar moeder. Haar moeder was doorgeslagen ze hadden teveel schulden en gaar moeder kon er niet onderuit komen waardoor ze haarzelf en haar 2 kinderen wou vermoorden. Alle twee haar kinderen zijn overleden en zich zelf niet ze zit nu in de gevangenis

Reputatie 4
Badge +3

wat heftig dat ze dat ooit kon doen bij haar kinderen,:heart::heart:

sillie78

is die vrouw gek geworden of was ze dronken echt naar mens

Wat een enorm heftig verhaal. Ik ben er even stil van. Ik gun je zoveel beter. 
 

Het is volkomen logisch dat je je zo rot en slecht voelt. Je hebt verschillende nare dingen meegemaakt en dat kan uiteindelijk ervoor zorgen dat je je zo slecht gaat voelen. Ik vind het heel naar voor je dat je ouders zeggen dat je overdrijft want je overdrijft absoluut niet! 
 

Zijn er andere mensen in je omgeving waar je terecht kan? Ik zou het je gunnen dat je er met iemand over kan praten want de dingen die je hebt meegemaakt zijn heftig en misschien kan het je helpen om erover te praten / hulp ervoor te krijgen. Heb je vriendinnen? Of bv een goede band met een ander familielid? Je zou ook altijd bij je huisarts of iemand op school terecht kunnen. 
 

Heel veel sterkte! 

 

Reputatie 1
Badge

Ik heb op dit moment geen vriendinnen ze vinden dat ik raar en dom en ik vertrouw niemand anders in mijn familie ze vertellen het dor heb meerdere keren geprobeert ik praat uit ervaring ik uiteraard enigskind doordat mijn broertjes zijn overleden maar ik heb de forum en de kindertelefoon gelukkig wel 😊

Reputatie 1
Badge

is die vrouw gek geworden of was ze dronken echt naar mens

Mr echt 😭

Reputatie 6
Badge +7

Hoi Hoihoihoihoihoihoi,

Wat verschrikkelijk dat er nu al zo veel mensen die jij kent en waar je van hield zijn overleden. Ik word er zelf ook verdrietig van, ik ben daar dan wel iets gevoeliger, maar toch. Ik ben gewoon iemand die jou niet eens kent, en het raakt zelfs mij. Het is echt niet raar dat jij je er vervelend door voelt. 

Ik denk dat het je ouders wel degelijk raakt. 4 van hun kinderen overleden, dat is echt niet niks. Het zou kunnen dat het ze zelfs zó raakt dat het ze niet meer raakt, als je me nog volgt. Ik bedoel dat ze het een beetje verdrongen hebben. Het kunnen natuurlijk ook gewoon heeel positieve mensen zijn die alleen het goede zien. Of er is iets anders, ik weet het ook niet.

Zou het je helpen om er met iemand over te praten? Je kan iemand zoeken bij wie je je vertrouwd voelt, of juist anoniem. Dan kan je bijvoorbeeld bellen of chatten met de Kindertelefoon. Of heeft het al geholpen dat hier op het forum mensen hun begrip tonen? 

Sterkte!

 

Groetjes,

Paardebloem

Reageer